Документація
|
Створення віртуальних номерів (Dial-plan) дозволяє автоматизувати обробку викликів. Діал-план покроково описує роботу із дзвінками або зверненню до чату. Усі можливості будуть перелічені далі. Щоб створити Dial-plan перейдіть у розділ "віртуальні" і натисніть ⠀додати⠀.
Приклади використання декількох номерів у шаблоні:
необхідно вказати групу номерів (+380501060000 — +380501069999) Рішення: +38050106. або +38050106XXXX необхідно вказати групу номерів (0441111111 — 0449999999) Рішення: 044Z. або 044ZXXXXXX необхідно вказати групу номерів (1002 — 1009) Рішення: 100N
Усі типи віртуальних номерів відображаються у вигляді таблиці. Створіть новий віртуальний номер або редагуйте наявні. Відкрийте меню редагування номера "", вкажіть необхідні команди. Кількість команд на один віртуальний номер не обмежена і виконуватиметься послідовно.
Щоб створювати додаткову команду натисніть "", щоб редагувати команду натисніть "". Всі зміни необхідно зберегти натиснувши "" або скасувати зміни команди "". Якщо потрібно редагувати послідовність виконання натисніть "" або "". Для видалення команд натисніть "".
Виберіть із списку існуючий Кол Центр. В результаті виконання команди виклик буде відмічено в журналі як викликів до кол-центру, навіть якщо абонент не зв'язувався з кол-центрами. Якщо команд цього типу в діал-плані декілька в журнал буде записана остання виконана команда. (Команда буде недоступна для вибору у списку, якщо не створено хоча б один колл-центр).
Команда APIcmd здійснює запит на вказану в опціях URL. У відповідь очікується набір команд для виконання на АТС. У JSON-об'єкт можна додати три типи команд "Speak, DisplayName, EndCall". Детальніше можна ознайомитись тут.
Опція | Опис |
---|---|
Читати цифри | Якщо увімкнено, буде доступний набір цифр для абонента під час відтворення аудіо файлу. |
Циклів | Число повторів програвання аудіофайлу, яке вказано в попередній команді PlayAudioFile або Speak. |
Очікування | Час у секундах, які необхідні для введення цифр. |
Макс цифр | Число цифр, що очікується набору від абонента. |
Команда запланує зворотний дзвінок з параметрами, які Ви вказали в опціях.
Опція | Опис |
---|---|
Час | Вкажіть проміжок часу, в якому буде виконано зворотній дзвінок. |
Святкові дні | ігнорувати - Опція не приймається до уваги. |
Ні - Не турбувати абонента запланованим дзвінком у святковий день. | |
Так - Запланований дзвінок відбудеться у святковий день. | |
Робочі дні в суботу або в неділю | ігнорувати - Опція не приймається до уваги. |
Ні - Не турбувати абонента запланованим дзвінком у вихідний день. | |
Так -Запланований дзвінок відбудеться у вихідний день. | |
Від | Внутрішній номер телефону, з якого буде здійснено дзвінок. |
Затримка | Опція приймає число, яке означатиме час у хвилинах. Це число буде додано до часу(опції "Час") створення зворотного дзвінка, щоб утворити затримку. |
Випадкова затримка | Опція приймає максимальне число з якого візьмуть випадкове менше значення, яке означатиме час у хвилинах. Це число буде додано до часу створення зворотного дзвінка (число буде додано до значення з опції "Затримка"). |
Спроб | Число спроб зв'язатися з абонентом. |
Очікування | Час у хвилинах між повторними спробами виклику. |
Також команді можна додати додаткове поле налаштувань. Створіть власний список дат у розділі "Datelist", можливі дії зі списком з'являться у команді Callback.
В опціях команди можна обрати один із існуючих кол-центрів. Якщо протягом виклику виконається команда, дзінок потрапить на обраний Кол-центр. Після успішної розмови з оператором КЦ, якщо абонент не поклав слухавку, він продовжить виконувати наступні команди діал-плану (Команда буде недоступна для вибору у списку, якщо не створено хоча б один колл-центр).
Додайте інформацію для нагадування. Інформація у цьому полі ні на що не впливає і ніде не буде відображена, окрім списку команд.
Створіть або виберіть із вже створених конференцію, якщо під час дзвінка виконається команда "Conferenc", абонент буде направлений до наради.
В опції команди можна додати довільний текст. Зміст команди буде відображено на екрані 'From:' під час телефонного виклику.
Зазначте один із типів завершення виклику.
Опція | Опис |
---|---|
Повісити слухавку | Телефонна розмова буде завершена. |
Зайняте | Абонент буде чути короткі гудки. |
Затор | Абонент інформується про перевантаження лінії. |
У параметрах команди обирається одна зовнішня лінія. Внутрішній номер який виконав команду, використовуватиме цю лінію для здійснення дзвінків. Якщо залишити параметр як "INTERNAL SETTINGS", для кожного окремого внутрішнього телефону, буде використовуватися лінія яку встановили в налаштуваннях внутрішнього телефону, в параметрі "Бажана лінія". (Команду використовують для шаблону).
Дозволяє обрати гілку діалплану на основі зовнішнього http-запиту. При здійсненні запиту POST методом передається інформація про виклик яка включає унікальний ідентифікатор, номер абонента та номер призначення, початок розмови, стан та її напрямок. Якщо у відповіді на цей запит буде true або 1 виконується основна гілка "ifAPI", при будь якої іншої відповіді або помилки виконується гілка "ifAPI-ELSE".
В АТС вже є декілька скриптів котрими Ви можете скористатися. їх опис тут.
Створює умову на підставі часу, в якій залежно від вимог будуть виконуватимуться різні гілки діал-плану. Гілка "ifTime" виконується у випадках якщо умови часу вказані в опціях команди, були погоджені. Якщо абонент зателефонував за межами вказаного часу буде виконаний блок "ifTime-ELSE".
Опція | Опис |
---|---|
Час from | Вкажіть години ('від' і 'до') доби, в ці години умова буде виконувати блок "ifTime". |
День | Відзначте дні тижня. В ці дні, буде перевірка годин в полі "Час from" і виконання блоку "ifTime". |
Святкові дні | Якщо встановити параметр Так святкові дні будуть потрапляти до блоку "ifTime". Параметр ігнорувати, не бере до уваги умову. |
Робочі дні в суботу або неділю | Якщо встановити параметр Так, в вихідні дні будуть потрапляти до блоку "ifTime". Параметр ігнорувати, не бере до уваги умову. |
Також команді можна додати додаткове поле налаштувань. Створіть власний список дат у розділі "Datelist", можливі дії зі списком з'являться у команді ifTime.
Команда виконує виклик на внутрішні номери чи групи.
Опція | Опис |
---|---|
Очікування | Час очікування з’єднання з оператором в секундах. Після закінчення часу очікування, виклик буде виконувати наступну команду. |
Липкість | Буде спроба зателефонувати останньому внутрішньому номеру з котрим була розмова (внутрішній номер лише в межах вказаних у параметрах цієї команди InternalDial). |
Разом | дзвінок буде направлено внутрішнім номерам, групам та разом одночасно з номерами телефонів переадресації. |
Команда створює голосове меню з програванням аудіофайлу. Від абонента буде очікуватися цифрова відповідь.
Опція | Опис |
---|---|
Аудіо | Завантажте аудіо файл із розширенням '.wav' або '.mp3'. Абонент може зробити вибір пункту IVR незалежно від того, чи програвся аудіо запис повністю. (назва файлу повинна бути латинськими літерами). |
Донабір внутрішнього номера | Абонент може набрати номер внутрішнього телефону під час голосового меню і його буде направлено на вказаний внутрішній номер. |
Відповіді | Перелічте можливі числа-відповіді через знак коми ( , ). |
Циклів | Кількість повторів відтворення аудіофайлу. Коли число циклів закінчиться і не один пункт меню не вибраний, IVR-menu продовжує виконувати команди "IVR-END". |
Очікування | Число секунд після програвання аудіофайлу, яке дається на вибір одного з пунктів IVR-menu. Обирати пункти можливо під час програвання аудіо. |
Теж саме що й IVR, але замість аудіо файлу, в опцію 'Text to speech' потрібно написати текст який буде відтворений.
Опція | Опис |
---|---|
Text to speech | Вміст поля може бути написаний англійською, російською та українською |
Встановлення мови для користувача діалплану. Усі подальші системні повідомлення будуть на вказаній мові.
Додає позначку до виклику (довжина однієї позначки 30 символів). Якщо таких команд у діалплані багато, усі вони будуть накопичуватись і відображені у розділі "журнал".
Опція | Опис |
---|---|
Mark | Виберіть існуючу позначку або виберить "НОВА" и вкажіть назву в полі "Назва" |
Назва | Вкажіть ім’я нової позначки (якщо вона нова, вона буде створена). |
Опис | Коментарій до позначки. |
Команда приймає до параметра одну електронну пошту. Після виконання команди, якщо на внутрішній номер надійде дзвінок на який не буде відповіді, на вказану пошту буде надіслано повідомлення про пропущений виклик. (Команда не надсилатиме листа якщо пропущений від внутрішнього номера).
Опція | Опис |
---|---|
надсилати для кожного пропущеного дзвінка |
Якщо цей параметр вимкнено, лише один лист буде відправлено на пошту незалежно від того, скільки пропущених з одного і того ж номера. Якщо цей параметр увімкнено, на кожен пропущений дзвінок з одного і того ж номера буде надіслано листа. |
видалити раніше встановлені emails |
Увімкніть щоб усі накопичені поштові скриньки, які були зібрані попередніми командами NotifyMissed були видалені, і почалося формування нового списку пошт. |
Команда виконує дзвінок з вказаної лінії на вказаний зовнішній номер.
Опція | Опис |
---|---|
Лінія | Оберіть лінію, вона використовуватиметься для здійснення вихідного дзвінка. Якщо залишити параметр як "INTERNAL SETTINGS", для кожного окремого внутрішнього телефону, буде використовуватися лінія яку встановили в налаштуваннях внутрішнього телефону, в параметрі "Бажана лінія". |
Номер | Зовнішній номер. |
При виконанні цієї команди, абонента буде направлено до закріпленого за ним персонального менеджера.
Опція | Опис |
---|---|
Очікування | Вкажіть максимальне число секунд яке розраховане на відповідь персонального менеджера. |
Примусово | Якщо цей параметр вимкнений після закінчення часу "Очікування" наступні кроки діал-плану не виконуються. Якщо цей параметр включений, номер після закінчення часу "Очікування" буде використовувати переадресацію і голосову пошту (переадресацію і голосову пошту потрібно налаштовувати у розділі " Tелефони"). |
До команди завантажується аудіо файл (назва файлу повинна бути латинськими літерами), який моє розширення '.wav' або '.mp3'. Цей запис буде програватися для абонента (абонент не може його пропустити до його завершення).
У параметр команди вкажіть електронну пошту, на пошту надходитимуть листи з документами прийнятими на факс.
В поле задається текстове повідомлення (на разі можливе на трьох мовах). Під час виконання команди для абонента буде вимовлено написаний текст.
Команда відправляє абонента на інший діалплан. (після виконання вказаного віртуального номера, повернення на попередній не відбудеться).
В команді вкажіть електронну пошту, абоненту який виконає цю команду буде запропоновано залишити голосове повідомлення. Повідомлення буде відправлено на вказану пошту.