Віртуальна IP АТС MIK® PBX створювалась для забезпечення якісного корпоративного телефонного зв'язку з великою кількістю додаткових сервісів:
База Контактів зберігає різноманітну інформацію відповідно до вимог бізнесу (необмежена кількість полів). Контакт клієнта прив’язується до співробітника або автоматично з'єднується з останнім співрозмовником. Управління контактами може здійснюватися корпоративним ПЗ за допомогою API.
Міні CRM або інтеграція зі сторонньою CRM за допомогою API.
Одночасний дзвінок на робочий та мобільний телефон. Якщо зв'язатись не вдалось, то буде записане голосове повідомлення або запланується автоматичний зворотній дзвінок в визначений час. Для оцінки якості роботи співробітників доступні різноманітні статистичні дані в вигляді діаграм або таблиць.
Підключення до IP АТС MIK® PBX можливо як зі стаціонарних IP-телефонів так і за допомогою додатку на мобільному телефоні. Всі розмови в IP ATC можуть бути захищені сучасним протоколами шифрування TLS та SRTP
Зовнішні телефоні лінії/номери підключаються за допомогою IP-телефонії SIP, VoIP або GSM шлюзу. Наша компанія може підключити київські міські номери або надати в оренду порт в GSM-шлюзі (для підключення мобільного номеру).
Якщо політика компанії забороняє збереження корпоративних даних в сторонній хмарі, IP АТС MIK® PBX може бути встановлена на обладнанні Замовника в його корпоративному середовищі, де будуть зберегтися всі данні клієнтів, записи розмов, статистичні данні тощо. Доступ до IP АТС MIK® PBX з глобального Інтернету може бути обмежений до мінімально необхідного для обслуговування інженерами MIK-telecom через шифровані канали VPN.