Корпоративним клієнтам
Корпоративним клієнтам
Віртуальна IP АТС MIK® PBX створювалась для забезпечення якісного корпоративного телефонного зв'язку з великою кількістю додаткових сервісів:
  • База Контактів зберігає різноманітну інформацію відповідно до вимог бізнесу (необмежена кількість полів). Контакт клієнта прив’язується до співробітника або автоматично з'єднується з останнім співрозмовником. Управління контактами може здійснюватися корпоративним ПЗ за допомогою API.
  • Міні CRM або інтеграція зі сторонньою CRM за допомогою API.
  • Одночасний дзвінок на робочий та мобільний телефон. Якщо зв'язатись не вдалось, то буде записане голосове повідомлення або запланується автоматичний зворотній дзвінок в визначений час. Для оцінки якості роботи співробітників доступні різноманітні статистичні дані в вигляді діаграм або таблиць.
  • Підключення до IP АТС MIK® PBX можливо як зі стаціонарних IP-телефонів так і за допомогою додатку на мобільному телефоні. Всі розмови в IP ATC можуть бути захищені сучасним протоколами шифрування TLS та SRTP
  • Зовнішні телефоні лінії/номери підключаються за допомогою IP-телефонії SIP, VoIP або GSM шлюзу. Наша компанія може підключити київські міські номери або надати в оренду порт в GSM-шлюзі (для підключення мобільного номеру).
  • Якщо політика компанії забороняє збереження корпоративних даних в сторонній хмарі, IP АТС MIK® PBX може бути встановлена на обладнанні Замовника в його корпоративному середовищі, де будуть зберегтися всі данні клієнтів, записи розмов, статистичні данні тощо. Доступ до IP АТС MIK® PBX з глобального Інтернету може бути обмежений до мінімально необхідного для обслуговування інженерами MIK-telecom через шифровані канали VPN.