Оренда віртуальної IP-АТС в хмарі МІК Телеком


Тестування*
безкоштовно
SOHO
500грн/міс
Business
1000грн/міс
Enterprise
2000грн/міс
Внутрішні лінії/телефони (шт) 10 20 50 100
Вартість додаткової внутрішньої лінії - 15 грн 15 грн 15 грн
Зовнішні номери/лінії** 3 10 20 30
Вартість додаткової зовнішній лінії - 20 грн 20 грн 15 грн
Кількість діалпланів/голосових меню 5 5 20 50
Вартість додаткового діалплану - 20 грн 20 грн 15 грн
Кількість кол-центрів 1 1 3 10
Вартість додаткового кол-центру - 200 грн 200 грн 200 грн
Зберігання записів в журналі 30 днів 1 рік 2 роки 5 років
Додатковий рік зберігання - 50грн 50грн 50грн
Зберігання аудіо записів, об'єм - 2000 годин 4000 годин 8000 годин
+1000 години зберігання аудіо записів - 55 грн 55 грн 55 грн
Базовий функціонал (розгорнути) ++++
Базовий функціонал (згорнути)
внутрішні, вхідні та вихідні дзвінки ++++
перемикання дзвінків ++++
перехоплення дзвінків ++++
запис дзвінків ++++
блокування номерів (чорний список) ++++
голосова пошта ++++
переадресація дзвінка/td> ++++
повідомлення про пропущені дзвінки на e-mail ++++
Діалплани/Голосове меню (розгорнути) ++++
Діалплани/Голосове меню (згорнути)
голосове меню будь-якої глибини ++++
перевірка часу, у тому числі державних свят або перенесення ++++
груповий внутрішній дзвінок ++++
вихідний виклик ++++
вибір мови ++++
маркування дзвінка ++++
персональний менеджер ++++
голосова пошта ++++
одночасний дзвінок на внутрішній номер та налаштований номер для переадресації ++++
автоматичний зворотний дзвінок ++++
Розширені можливості (розгорнути) ++++
Розширені можливості (згорнути)
липкість ++++
виклик через веб ++++
білінг вихідних дзвінків ++++
заплановані/відкладені дзвінки ++++
текстові повідомлення/чати у сумісних SIP-клієнтах ++++
надсилання та прийом SMS ++++
Контакт центр (розгорнути) ++++
Контакт центр (згорнути)
підтримка української, російської та англійської мов ++++
стратегії дзвінків: дзвонити всім, дзвонити тому хто найдовше не відповідав, хто найменше відповів, випадково ++++
налаштування SLA ++++
автоматичні паузи ++++
налаштовані користувачем паузи ++++
ручна постановка/зняття операторів з пауз ++++
Дашбоард/моніторинг Контакт Ценру ++++
статистика КЦ у вигляді діаграм та таблиць ++++
статистика роботи операторів у вигляді діаграм та таблиць ++++
підслуховування та нашіптування ++++
пріоритет операторів ++++
Чати (розгорнути) ++++
Чати (згорнути)
підтримка ViberBot ++++
підтримка TelegramBot ++++
автоматична постановка та зняття операторів КЦ на паузу під час роботи в чаті ++++
відображення черги чатів у дашбоарді КЦ ++++
сповіщеня про нові повідомлення операторам чату ++++
прив'язка чату до контакту ++++
автоматичні чати/роботи ++++
MiniCRM/Контакти (розгорнути) ++++
MiniCRM/Контакти (згорнути)
ведення списку контактів ++++
відповідність контакту одному або декільком зовнішнім номерам ++++
прив'язка контакту до співробітника ++++
просте збереження номера телефону з лога дзвінків у новий або існуючий контакт ++++
користувацькі (настроювані) поля контакту ++++
імпорт та експорт ++++
Журнал викликів/Cтатистика (розгорнути) ++++
Журнал викликів/Cтатистика (згорнути)
відображення пропущених вхідних дзвінків з якими пізніше не було здійснено розмову ++++
можливість відображати всі зовнішні телефонні номери у повному форматі (e.164) ++++
підрахунок мінімуму, максимуму, середнього та всього для вибраних записів ++++
вивантаження логів у форматі xml (в електронні таблиці типу Exel) ++++
Користувацькі формати журналу викликів ++++
подобова статистика у вигляді діаграм та таблиць ++++
вартість дзвінків за сьогодні та місяць для зовнішніх ліній ++++
користувацькі періоди тривалості розмов для накопичення детальної статистики ++++
звіт про втрачені дзвінки ++++
оцінка аудіо-якості дзвінка ++++
онлайн-статуси зовнішніх ліній та внутрішніх телефонів, включаючи статус шифрування ++++
онлайн стан поточних дзвінків ++++
повідомлення про зміни статусу реєстрації зовнішньої лінії на e-mail адміністраторам ++++
повідомлення про зміну статусу реєстрації телефону на e-mail користувачеві ++++
Безпека та протоколи (розгорнути) ++++
Безпека та протоколи (згорнути)
шифрування TLS та SRTP ++++
списки доступу IP-адреси або мережі IPv4 та IPv6 ++++
паролі телефонів не зберігаються в АТС, тільки хеш паролів ++++
попередження про слабкі паролі ++++
генератор надійних паролів ++++
ліміт максимальної кількості одночасних вихідних з'єднань ++++
добовий ліміт вихідних хвилин ++++
добовий ліміт вартості дзвінків ++++
аудіо кодеки: ulaw, alaw, gsm, ilbc ++++
відео кодеки: h261, h263, h263p, h264, h265, mpeg4, vp8, vp9 ++++
API/Інтеграція (розгорнути) +-1000 грн1000 грн
API/Інтеграція (згорнути)
Повідомлення статусу телефону -+++
Повідомлення про виклик -+++
Створення виклику -+++
Керування Контактами -+++
Запит зовнішніх даних з діалплану -+++
Керування АТС -+++
Системи автоматичного обзвону (розгорнути) ---1000 грн
за кампанію
Системи автоматичного обзвону (згорнути)
Інформування/Голосове Меню ---+
Опитування ---+
Колцентр або оператор ---+
Контроль кількість одночасних викликів, затримки, повтори тощо ---+
Контроль часу для обзвону - роб. час, вихідні та святкові дні ---+
Звіти ---+

* Тестування безкоштовно протягом 30 діб
** зовнішні телефонні номери оплачуються окремо відповідним операторам зв'язку, МІК-телеком може надати допомогу в підключенні номеру телефона з будь якої країни світу

Розміщення МІК РВХ на обчислювальних ресурсах замовника без обмеження функціоналу


Послуга Вартість*
Інсталяція MIK PBX на одному сервері (без резервування) 10000 грн/міс
Інсталяція MIK PBX на 2-4 серверах (з резервуванням) 18000 грн/міс

* Кінцева ціна залежить від необхідної кількості годин для інтеграції та адаптації системи а також кількості годин підтримки на місяць.