-
Можливості АТС
Можливості АТС
Базовий функціонал:
Розширені можливості:
Контакт центр:
- стратегії дзвінків: дзвонити всім, дзвонити тому хто найдовше не відповідав, хто найменше відповів, випадково.
- налаштування кількох рівнів обслуговування, SLA.
- підслуховування та нашіптування. Супервізор може слухати операторів, Оператори можуть запитати підслуховування/допомогу своєї розмови.
- можливість автоматично встановлювати оператора на паузу у разі не прийняття дзвінка.
- постановка/зняття операторів з пауз.
- налаштовані користувачем паузи.
- Онлайн стан Контакт Ценру (Дашбоард):
- моніторинг стану агентів та активні дзвінки.
- підсвічування проблемних показників червоним кольором.
- порівняння поточних показників із попередніми періодами.
- загальна статистика КЦ у вигляді діаграм та таблиць.
- статистика роботи окремих операторів у вигляді діаграм та таблиць.
- можливість призначити додаткових агентів для перегляду журналу дзвінків КЦ.
- пріоритет операторів.
- затримка виклику операторів з однаковим пріоритетом.
- підтримка української, російської та англійської мови (мова системних повідомлень під час виклику до КЦ).
Чати:
- підтримка ViberBot.
- підтримка TelegramBot.
- автоматична постановка та зняття операторів КЦ на паузу під час роботи в чаті.
- відображення черги чатів у дашбоарді КЦ.
- сповіщеня про нові повідомлення операторам чату.
- прив'язка чату до контакту.
Контакти:
- ведення списку контактів.
- відповідність контакту одному або декільком зовнішнім номерам.
- прив'язка контакту до співробітника.
- просте збереження номера телефону з лога дзвінків у новий або існуючий контакт.
- користувацькі (настроювані) поля контакту. Підтримуються типи: текст, дата, e-mail, ціле число, список та файл.
- імпорт та експорт.
Логи дзвінків:
- збережені в логах дзвінків дані:
- час дзвінка
- хто дзвонив
- кому дзвонив
- напрямок дзвінка
- статус дзвінка (відповіли, не відповіли, зайнятий і т.д.)
- тривалість дзвінка
- час розмови
- оцінка аудіо-якості дзвінка з можливістю переглянути деталі (втрати, джитер та затримку)
- використовувані кодеки
- яка зі сторін завершила дзвінок
- колцентр
- час перебування в голосовому меню до потрапляння в чергу КЦ
- час очікування у черзі колцентру
- маркування дзвінка
- запис розмови
- вартість
- відображення пропущених вхідних дзвінків з якими пізніше не було здійснено розмову;
- можливість відображати всі зовнішні телефонні номери у повному форматі (e.164);
- можливість призначити додаткових агентів для перегляду журналу КЦ.
- підрахунок мінімуму, максимуму, середнього та всього для вибраних записів;
- користувацькі (настроювані) журнали. Виберіть лише необхідні поля данних для перегляду інформації про дзвінок.
- вивантаження логів у форматі xml (в електронні таблиці типу Exel);
Cтатистика:
- подобова статистика у вигляді діаграм та таблиць
- внутрішніх телефонів
- операторів колцентів
- зовнішніх ліній
- вартість дзвінків за сьогодні та місяць для зовнішніх ліній.
- настроювані періоди тривалості розмов для накопичення детальної статистики.
- звіт про втрачені дзвінки, відображає кількість спроб, кількість зворотних дзвінків, можливо запланувати зворотний дзвінок.
Безпека:
- підтримка шифрування TLS та SRTP.
- списки доступу IP-адреси або мережі IPv4 та IPv6.
- паролі телефонів не зберігаються в АТС, тільки хеш паролів.
- аналіз складності пароля. Попередження про слабкі паролі.
- генератор надійних паролів.
- ліміт максимальної кількості одночасних вихідних з'єднань.
- добовий ліміт вихідних хвилин.
- добовий ліміт вартості дзвінків.
- автоматичне виявлення та блокування спроб підбору пароля та інших атак.
Системні:
- інтернет протоколи IPv4 та IPv6;
- IP-телефонія протоколу SIP. Транспорт: TLS, TCP, UDP;
- оцінка аудіо-якості дзвінка (використовується протокол RTCP);
- аудіо кодеки: ulaw, alaw, gsm, ilbc;
- відео кодеки: h261, h263, h263p, h264, h265, mpeg4, vp8, vp9;
- онлайн-статуси зовнішніх ліній та внутрішніх телефонів, включаючи статус шифрування;;
- онлайн стан поточних дзвінків;;
- повідомлення про зміни статусу реєстрації зовнішньої лінії на e-mail адміністраторам;
- повідомлення про зміну статусу реєстрації телефону на e-mail користувачеві;
- підтримка GSM шлюзів GoIP (SMS, Balance та GSM-level);
- можлива оренда SIM-порту в GSM-шлюзі.