-
Можливості АТС
Базовий функціонал:
- внутрішні, вхідні та вихідні дзвінки;
- перемикання дзвінків;
- перехоплення дзвінків;
- запис дзвінків;
- блокування номерів (чорний список);
- голосова пошта. Запис розмови надсилається на e-mail;
- переведення дзвінка у разі недоступності, зайнятості або завжди;
- повідомлення про пропущені дзвінки на e-mail.
Розширені можливості:
- діалплани:
- голосове меню будь-якої глибини;
- перевірка часу, у тому числі державних свят або перенесення;
- груповий внутрішній дзвінок;
- вихідний виклик:
- вибір мови;
- маркування дзвінка, буде збережено в лог дзвінків;
- персональний менеджер (прив'язка контакту до співробітника);
- голосова пошта;
- одночасний дзвінок на внутрішній номер та налаштований номер для перемікання дзвінків;
- автоматичний зворотний дзвінок у вказаний період, у т.ч. з урахуванням державних свят/переносів.
- липкість дзвінка (дзвінок буде спершу спрямований на того з ким раніше спілкувався клієнт);
- виклик номера через веб;
- білінг вихідних дзвінків;
- заплановані/відкладені (закріплені за співробітником) дзвінки у певний час.
- текстові повідомлення/чати у сумісних SIP-клієнтах
- надсилання та прийом SMS між SIP-клієнтами та сумісними GSM-шлюзами
Контакт центр:
- підтримка української, російської та англійської мов;
- стратегії дзвінків: дзвонити всім, дзвонити тому хто найдовше не відповідав, хто найменше відповів, випадково;
- налаштування SLA;
- можливість автоматично встановлювати оператора на паузу у разі не прийняття дзвінка;
- налаштовані користувачем паузи;
- Онлайн стан Контакт Ценру (Дашбоард):
- моніторинг поточних станів КЦ;
- підсвічування проблемних показників червоним світлом;
- порівняння поточних показників із попередніми періодами;
- постановка/зняття операторів з пауз;
- статистика КЦ у вигляді діаграм та таблиць;
- статистика роботи операторів у вигляді діаграм та таблиць;
- підслуховування та нашіптування. Супервізор може слухати операторів, Оператори можуть запитати підслуховування/допомогу своєї розмови
- пріоритет операторів
Чати:
- автоматична постановка та зняття операторів КЦ на паузу під час роботи в чаті;
- відображення черги чатів у дашбоарді КЦ;
- сповіщеня про нові повідомлення операторам чату;
- прив'язка чату до контакту;
- підтримка ViberBot;
- підтримка TelegramBot;
Контакти:
- ведення списку контактів;
- відповідність контакту одному або декільком зовнішнім номерам;
- прив'язка контакту до співробітника;
- просте збереження номера телефону з лога дзвінків у новий або існуючий контакт;
- користувацькі (настроювані) поля контакту. Підтримуються типи: текст, дата, e-mail, ціле число, список та файл;
- імпорт та експорт;
Логи дзвінків:
- збережені в логах дзвінків дані:
- час дзвінка
- хто дзвонив
- кому дзвонив
- напрямок дзвінка
- статус дзвінка (відповіли, не відповіли, зайнятий і т.д.)
- тривалість дзвінка
- час розмови
- оцінка аудіо-якості дзвінка з можливістю переглянути деталі (втрати, джитер та затримку)
- використовувані кодеки
- яка зі сторін завершила дзвінок
- колцентр
- час перебування в голосовому меню до потрапляння в чергу КЦ
- час очікування у черзі колцентру
- маркування дзвінка
- запис розмови
- вартість
- відображення пропущених вхідних дзвінків з якими пізніше не було здійснено розмову;
- можливість відображати всі зовнішні телефонні номери у повному форматі (e.164);
- підрахунок мінімуму, максимуму, середнього та всього для вибраних записів;
- вивантаження логів у форматі xml (в електронні таблиці типу Exel);
Cтатистика:
- подобова статистика у вигляді діаграм та таблиць
- внутрішніх телефонів
- операторів колцентів
- зовнішніх ліній
- вартість дзвінків за сьогодні та місяць для зовнішніх ліній;
- настроювані періоди тривалості розмов для накопичення детальної статистики;
- звіт про втрачені дзвінки, відображає кількість спроб, кількість зворотних дзвінків, можливо запланувати зворотний дзвінок.
Безпека:
- підтримка шифрування TLS та SRTP;
- списки доступу IP-адреси або мережі IPv4 та IPv6;
- паролі телефонів не зберігаються в АТС, тільки хеш паролів;
- аналіз складності пароля. Попередження про слабкі паролі;
- генератор надійних паролів;
- ліміт максимальної кількості одночасних вихідних з'єднань;
- добовий ліміт вихідних хвилин;
- добовий ліміт вартості дзвінків;
- автоматичне виявлення та блокування спроб підбору пароля та інших атак.
Системні:
- інтернет протоколи IPv4 та IPv6;
- IP-телефонія протоколу SIP. Транспорт: TLS, TCP, UDP;
- оцінка аудіо-якості дзвінка (використовується протокол RTCP);
- аудіо кодеки: ulaw, alaw, gsm, ilbc;
- відео кодеки: h261, h263, h263p, h264, h265, mpeg4, vp8, vp9;
- онлайн-статуси зовнішніх ліній та внутрішніх телефонів, включаючи статус шифрування;;
- онлайн стан поточних дзвінків;;
- повідомлення про зміни статусу реєстрації зовнішньої лінії на e-mail адміністраторам;
- повідомлення про зміну статусу реєстрації телефону на e-mail користувачеві;
- підтримка GSM шлюзів GoIP (SMS, Balance та GSM-level);
- можлива оренда SIM-порту в GSM-шлюзі.