Документація
Зовнішні лінії
Зовнішні лінії

⠀2.1 Щоб створити зовнішній номер натисніть кнопку ⠀додати⠀ знизу з’явиться меню створення, натисніть кнопку Expert | Докладно для більш детальної конфігурації.

  1. Trunk name / Назва лінії — Будьте уважні при вказанні назви, після збереження можливості редагувати назву вже не буде. Можна використати лише літери латинського алфавіту і цифри.
  2. SIP domain / SIP домен — DNS ім’я або IP-адреса сервера із запущений сервісом котрий надає послуги VoIP.
  3. Transport — Оберіть протокол який буде використаний для передачі голосових даних.
  4. AuthName, Username, Password — Поле інформації виданої Вам постачальником зв’язку. Якщо вказати ці поля не вірно, у таблиці "лінії " у першому стовпчику "Наживо статус" навпроти створеної лінії буде написано "Відхилено".
  5. Incoming call to/Вхідні дзвінки — У поле вкажіть внутрішній номер, номер Кол-центру або номер діал-плану. Якщо декілька номерів використовують одну і ту ж лінію, оберіть опцію "ANY". Виклик буде маршрутизований на відповідний віртуальний номер, він повинен збігатися з номером телефону на який звернулися. Якщо вибрати "DISABLE" дзвінок на номер буде відхилений.
  6. Number/Номер - Поле номеру лінії. Обов’язково заповняти у формі E.164 (+380ххххххххх)
  7. Billing/Розрахунок вартості — можна використати вже створений тариф "Kiev Fixed"
  8. E.164 — перетворює номер 4961234 у форму +380444961234
  9. Outgoing call/Вихідні дзвінки — у параметрах потрібно вказати на які номера зможуть дзвонити користувачі.
  10. Outgoing patterns/Вихідні шаблони - У полі вкажіть необхідні обмеження на здійснення дзвінків. Опис шаблону (параметр у квадратній дужці ([ ]) може бути відсутнім):
  11. ШАБЛОН[/ШАБЛОН ВІД КОГО]|[скільки цифр видалити]|[цифри додати]|[з якого номеру набирати]


      Шаблон може мати значення декількох номерів в одному виразі, використовуйте додаткові символи для вказівки діапазону номерів. Усі дзвінки на номери, які не вказані в шаблонах, будуть заборонені!
    • X - будь-яка цифра
    • Z - будь-яка цифра в діапазоні 1-9
    • N - будь-яка цифра в діапазоні 2-9
    •  .  - (крапка) будь-що, що залишилось

    Приклади:


⠀Після вдалої з’еднання у таблиці "Зовнішні лінії" у стовпчику "Статус" / "Status" буде відображений статус "Зареєстров".

⠀2.2 Також є система моніторингу "Таблиця " і "Діаграма " звідки можна дізнатися скільки було вхідних і вихідних викликів, тривалість і оплатний час.


   1 / 2
   2 / 2