https://api.example.com/ifapi/src.php - Вкажіть URL з розташуванням API. Зазвичай це доменне ім'я сервера IP-телефонії.
? - Початок переліку параметрів запиту.
[number] - Внутрішній номер або шаблон декількох номерів.
& - Роздільник параметрів.
У прикладі зображено API, якщо джерелом дзвінка буде внутрішній номер 103, буде дозволено виклик з лінії 2345678. У всіх інших випадках дзвінок буде завершений.
У прикладі зображено API, якщо джерелом дзвінка є будь-який внутрішній номер від 100-199(1XX), буде дозволений виклик з лінії 2345678. У всіх інших випадках дзвінок буде завершений.
У прикладі зображено API, якщо джерелом дзвінка є будь-який внутрішній номер від 1000-3999, починається нова умова в яких усім номерам (із 1000-3999) крім 1800-1899, 2800-2899, 3800-3899, буде дозволено виклик з лінії 2345678. У всіх інших випадках дзвінок буде завершений.
https://api.example.com/ifapi/dst.php - Вкажіть URL з розташуванням API. Зазвичай це доменне ім'я сервера IP-телефонії.
? - Початок переліку параметрів запиту.
[number] - Внутрішній номер або шаблон декількох номерів.
& - Роздільник параметрів.
У прикладі зображено API, якщо номер призначення MTC(050, 066, 095, 099) то виклик буде ініційований з лінії 0661234567. Якщо номер призначення LIFE(063, 073, 093) то виклик буде ініційований з лінії 0631234567. Ці дзвінки будуть обмежені за часом з 08:30-20:30. В усіх інших випадків дзвінок буде завершений.
У прикладі зображено API "callexisted.php". Першою умовою він перевіряє, чи був за останні 60 хвилин дзвінок на номер 101, 102, 103, 104 або на будь-який із номерів, що перебуває в групі "sales depart". Якщо так, то буде здійснено дзвінок на номери 101-104 та групу "sales depart". Якщо ні, то буде виконуватися перевірка іншої умови, чи був дзвінок на номери 301, 302 або групу "service depart". Якщо обидві умови не були виконані, абонент буде направлений на інший віртуальний номер.
У прикладі зображено API "talkexisted.php". Першою умовою він перевіряє, чи була за останні 60 хвилин розмова з будь-яким номером із 101-104 або з номером що перебуває в групі "sales depart". Якщо так, то буде здійснено липкий дзвінок до останнього з операторів з яким вже була розмова. Якщо ні, то буде виконуватися перевірка іншої умови, чи була розмова з 301, 302 або групу "service depart". Якщо обидві умови не були виконані, абонент буде направлений на інший віртуальний номер.