Якщо Ваш обліковий запис має права admin, Ви можете в розділі "PBXs" обмежити небажані дзвінки від сумнівних компаній, шахраїв, спамерів чи номери з підозрілою діяльністю. Виберіть необхідну ATC на яку надходять небажані дзвінки та натисніть далі розгорніть розширення опції Expert | Докладно
Додайте небажаний номер у новий рядок опції Blacklist: та натисніть ⠀зберегти⠀ Усі вхідні дзвінки з вказаних номерів будуть скинуті, але ви можете створити вихідний дзвінок на ці номери.
Якщо Ваш обліковий запис має права superadmin, Вам буде доступний розділ "blacklist". У розділі налаштовується обмеження вхідних та вихідних дзвінків на певні номери для всіх АТС одночасно, а також здійснення конкретних дій у разі таких викликів. Створіть нове правило для номера або номерів. Натисніть ⠀додати⠀
Prefix - Вкажіть конкретний номер телефону або шаблон, під який будуть підпадати номери. (шаблон обов'язково має починатися з коду країни).
Description - Вільний текст. (Коментарі, нотатки, нагадування).
Direction - Виберіть напрямок виклику до якого будуть використані дії(Action). in - до вхідних, out - до вихідних, both - до обох напрямків, вхідні і вихідні одночастно.
Action - Оберіть дію, яка буде виконана у випадку якщо дзвінок із номером відбувся.
email - Якщо відбудеться дзвінок він буде успішним, але всім superadmin і admin АТС на яку було здійснено дзвінок, отримають сповіщення на пошту, яка вказана як e-mail в їхньому обліковому записі.
drop call - Дзвінок буде завершено. Всім superadmin і admin АТС на яку було здійснено дзвінок, отримають сповіщення на пошту.
block any future outgoing calls of the affected PBX - Дзвінок буде завершено. Усі вихідні дзвінки будуть заборонені. Всім superadmin і admin АТС на яку було здійснено дзвінок, отримають сповіщення на пошту.
disable the affected PBX - Дзвінок буде завершено. АТС на яку було здійснено дзвінок заблокує. Всім superadmin і admin АТС на яку було здійснено дзвінок, отримають сповіщення на пошту.