⠀"пропущені", missed calls — запис з’явиться якщо ніхто із внутрішніх номерів не відповів.
пропущені виклики
Кол Центр / Call Center — назва кол-центру який не відповів
Контакт / contact — номер та ім'я контакту(якщо створений) якому не відповіли.
Вперше / first — дзвінок що був пропущений вперше.
Останній / last — дзвінок що був пропущений востаннє.
Всього / total — загальне число пропущених дзвінків.
зворотні виклики
Внутрішній / internal — номер та ініціали внутрішнього номера, від імені якого буде зроблений зворотній віклик.
Вперше / first — час першого невдалого зворотного дзвінка.
Останній / last — час останнього невдалого зворотного дзвінка
Всього / total — загальна кількість невдалих зворотніх дзвінків.
Внутрішній / status — SCHEDULED: дзвінок запланований. NO ANSWER: на зворотній запланований дзвінок ніхто не відповів.
⠀Якщо співробітник або клієнт врешті зможуть почати розмову, то по кінцю бесіди запис про пропущений виклик самостійно видалиться. Щоб запланувати виклик з пропущеним номером, натисніть "Запланувати дзвінок ".
Далі піде мова про налаштування запланованого дзвінка.
4.2 Для налаштування запланованого дзвінка у меню "заплановані" натисніть ⠀додати⠀.
Телефон — Номер телефону з котрим заплановано телефонна бесіда.
Дата — Вкажіть дату коли відбудеться дзвінок.
Час — Вкажіть час коли відбудеться дзвінок.
Від — Оберіть (можна декілька) з яким із внутрішніх номерів буде здійснено запланований дзвінок. Також можна вказати номер діал плану.
Повторів — Скільки загалом дзвінків буде якщо попередні були пропущені.
Затримка — З яким періодом часу будуть наступні дзвінки якщо попередні були пропущені.
Автовидалення — Чи видаляти запланований дзвінок якщо він був зроблений раніше запланованого.