У розділі "PBXs" Ви можете створювати нові та редагувати налаштування наявних АТС. Щоб створити нову АТС, натисніть ⠀додати⠀.
Name - Ім'я може складатися лише з букв латиниці та цифр. Дозволяється назва не більше десяти символів.
Description - Опис може містити великі та малі літери, цифри та спеціальні символи. (Поле обов'язкове до заповнення).
Language - Вибраною мовою оголошуватимуться системні повідомлення у черзі до кол-центру (оголошення очікування та позиції).
Blacklist - Усі вхідні дзвінки з вказаних номерів будуть скинуті, але ви можете створити вихідний дзвінок на ці номери. Один номер на один рядок.
Detail Log - Вкажіть у яких часових межах буде відображено статистику в діаграммах (стовпчик "докладно") внутрішніх телефонів, операторів кол-центу та діаграмма кол-центру.
Max Internal - Максимальна кількість внутрішніх номерів, які можна одночасно створити на АТС.
Max Virtual - Максимальна кількість віртуальних номерів, які можна одночасно створити на АТС.
Max External - Максимальна кількість зовнішніх ліній, які можна одночасно додавати на АТС.
Max CallCenters - Максимальна кількість кол-центрів, які можна одночасно створити на АТС.
Max обдзвонів - Число дзвінків, які буде доступно здійснити в результаті автоматичних дзвінків. Після перевищення ліміту автоматичні дзвінки будуть недоступні.
Store call logs - Вкажіть кількість днів, за яку зберігатиметься останні записи в журналі дзвінків.
Records - Кількість мегабайт, яка буде виділена для збереження аудіозаписів. Якщо ліміт буде перевищено, старі записи розмов будуть видалені.
Currency - Виберіть валюту, яка буде використовуватися для приблизного підрахунку витрат.
Allowed outgoings - Число максимально допустимих одночасно вихідних дзвінків.
Allowed out duration - Щоденне обмеження у хвилинах на здійснення дзвінків. Якщо ліміт перевищено на АТС, оберіть дію у полі Limit action.
Allowed daiy cost - Щоденне обмеження витрат на дзвінки. Якщо ліміт перевищено на АТС, оберіть дію у полі Limit action.
Limit action - Виберете дію яка виконана у разі перевищення ліміту.
email - Всім superadmin і admin АТС на якій було перевищено ліміт, отримають сповіщення на пошту, яка вказана як e-mail в їхньому обліковому записі.
drop overlimit - Усі вихідні дзвінки протягом доби будуть заборонені (Лічильник скидатиметься раз на добу). Всім superadmin і admin АТС на якій було перевищено ліміт, отримають сповіщення на пошту, яка вказана як e-mail в їхньому обліковому записі.
drop all - Усі вихідні дзвінки будуть заборонені назавжди (Щоб дзвінки знову стали доступними, необхідно активувати Limit reset). Всім superadmin і admin АТС на якій було перевищено ліміт, отримають сповіщення на пошту, яка вказана як e-mail в їхньому обліковому записі.
Усі АТС які відзначені "" будуть постійно відображені на лівій панелі.
Для швидкого переходу до необхідної АТС натисніть"", обрана АТС буде тимчасово відображена на лівій панелі.
Якщо ви маєте права superadmin і admin, Ви можете змінити або ознайомитися з наявними параметрами АТС натиснувши "".
API Key - Використовуються для авторизації та виконання запитів API.
email - Вкажіть від імені якої пошти надсилати листи.
Active - Вкажіть, чи можливо використовувати цю АТС.
Limit reset - розблокує АТС, але для подальшого здійснення дзвінків необхідне збільшення денних лімітів.
Щоб видалити АТС, натисніть "" це може зробити тільки користувач з правами superadmin.