Документація
Внутрішні телефони
Внутрішні телефони

⠀У розділі " телефони " cтворюйте внутрішні номери для операторів, формуйте з них групи, переглядайте їх наявний стан, статистику дзвінків для кожного номера окремо або для всієї групи в цілому. Налаштовуйте номер та умови переадресації, електронна пошта для голосових повідомлень. Обмежуйте IP-адреси з яких можна реєстуватися на АТС та мажливість шифрування.

⠀3.1 Щоб створити новий внутрішній номер натисніть кнопку ⠀додати⠀ у відкритому вікні натисніть Expert | Докладно для більш детальної конфігурації.

  1. Phone Number / Номер телефону — Унікальний номер.
  2. Caller Id / Ідентифікатор — Поле може мати довільний текст. це може бути Ім'я володаря номеру, або будь-яка інша інформація.
  3. Password / Пароль — поле генерується автоматично чи можна завдати його самостійно.
  4. Forward number / Переадресація — Вкажіть номер, на який буде виконано переадресацію. Нижче у полі "When" вкажіть випадок переадресації
  5. When / Коли — Переадресація буде відбуватися у випадках...
  6. E-mail — На вказану пошту будуть відправлені голосові повідомлення і повідомлення якщо трапилась несправність.
  7. Voicemail / Голосова пошта — Якщо вибраний пункт меню “yes” / “так” голосові повідомлення будуть приходити на вказану у полі "E-mail" адрессу.
  8. Announces / Повідомлення — Надсилання повідомлень про пропущені дзвінки та статус реєстрації.
  9. groups / Групи — Додайте належність до групи (може бути більше однієї)
  10. Permit / Дозволи — Дозволити підключення телефону лише з вказаних IP-адрес.
  11. Encryption / Шифрування — Якщо Вибрано "yes" / "Так" тоді необхідно налаштовувати телефон внутрішнього номера на роботу з SRTP для шифрування інформації при передачі її у відкритих мережах і TLS який забаспечує захист від перехвату та модіфікації службового повідомлення SIP. Поле "yes" / "Так" говорить про то що TLS+RSTP повінен бути примусово і телефон з невірно налаштованими параметрами не буде зареєстрований. Якщо "no" / "Ні", зашифроване з’єднання бажане але не обов’язкове.
  12. Бажана лінія / Preferred trunk — Вкажіть з випадаючого меню ім'я транка який буде використовуватися внутрішнім телефоном для виконання дзвінків. Якщо виставлено значення "DEFAULT", дзвінок буде ініційований з менш навантаженої лінії.
  13. Initial Virtual / Початковий Діалплан — Виберіть віртуальний номер діал-плану, він виконуватиметься щоразу перед дзвінком на внутрішній номер.

Після створення внутрішнього телефону з’явиться інформація котра необхідна для налаштування кінцевої точки. Запам’ятовувати її не обов’язково, натисніть "Налаштування" Ви побачите ідентичну інформацію, але вже без пароля, его потрібно створювати по-новому.

Після вдалої підключення у таблиці " телефони " у стовпчику "Status" / "Наживо" буде відображений статус Idle / Вільний.

⠀3.2 Формування груп дозволить мати окрему статистику викликів. Вся інформація збережеться навіть після вилучення з групи номерів-учасників. Щоб створити нову групу натисніть кнопку ⠀ Групи ⠀, далі в підрозділі "Групи внутрішніх телефонів" натисныть ⠀додати⠀.

  1. Назва / Name — Назва групи буде відображена у команді діал-плану Internal-Dial.
  2. Опис / Description — Вільний текст, ні на що не впливає.
  3. Додати членів / Add Members — виберіть усі номери, які будуть учасниками.

⠀3.3 Також є можливість слідкувати за кожним номером окремо, загальна кількість викликів, число відповідей, тривалість розмови. Натисніть "Chart ".