Документація
Чати
Чати

⠀7.1 Розділ Чати підтримує інтеграцію з популярними месенджерами (наразі з Viber та Telegram). Налаштування чату дозволяє абоненту спілкуватися з операторами колцентру або отримувати автоматичні відповіді. Щоб створити чат перейдіть у розділ "Чати" і натисніть ⠀додати⠀.

  1. Name / Назва - Назва чат боту, може складатися із цифр і літер латиниці та кирилиці.
  2. Welcome / Привітання - зміст цього поля буде відображений у абонента котрий тільки що під’єднався до чату.
  3. Call Centr / Кол Центр - на усіх операторів вказаного кол-центра будуть приходити сповіщення о нових повідомленнях у чаті.
  4. Pause / Пауза - Вкажіть на яку паузу переключати оператора коли він розмовляє у чаті.
  5. New pause / Нова пауза - Створення нової паузи.
  6. ViberBot - у поле потрібно вставити token, його можна скопіювати із приватного кабінета.
  7. TelegramBot - у поле потрібно вставити token, його можна скопіювати із приватного кабінета.

⠀Після завершення створення чату з'явиться підрозділ меню з назвою чату, перейшовши на нього, можна побачити всі листування.

⠀Натиснітьщоб створити новий контакт абонента.
⠀Натиснітьщоб перейти в листування.
⠀Натиснітьщоб завершити листування з абонентом
⠀Натиснітьщоб видалити листування з абонентом.

⠀7.2 Ви можете створити автоматичні відповіді в чат-ботах, які дозволяють абоненту отримати миттєві відповіді на свої запитання 24/7, не чекаючи відповіді оператора. Щоб створити автоматичний чат, перейдіть у розділ "віртуальні" та натисніть ⠀додати⠀.

  1. Номер телефону - унікальний числовий номер.
  2. Опис - коментарі або нагадування.
  3. тип - оберіть тип "чат" для створення шаблонних діалогових меню чат-бота.

⠀Після створення діалплану, натисніть "редагувати діалплан " для налаштування будуть доступні команди:

  1. Comment - Зміст цього поля не буде відображено у чаті, поле для нагадування.
  2. IfTime - Створює умову на підставі часу, в якій залежно від вимог будуть виконуватимуться різні гілки діал-плану. Гілка "ifTime" виконується у випадках якщо умови часу вказані в опціях команди, були погоджені. Якщо абонент звернувся за межами вказаного часу буде виконаний блок "ifTime-ELSE".

      Опція команди Її опис
      Час from Вкажіть години ('від' і 'до') доби, в ці години умова буде виконувати блок "ifTime".
      День Відзначте дні тижня. В ці дні, буде перевірка годин в полі "Час from" і виконання блоку "ifTime".
      Святкові дні Якщо встановити параметр Так святкові дні будуть потрапляти до блоку "ifTime". Параметр ігнорувати, не бере до уваги умову.
      Робочі дні в суботу або неділю Якщо встановити параметр Так, в вихідні дні будуть потрапляти до блоку "ifTime". Параметр ігнорувати, не бере до уваги умову.

    ⠀До команди можна додати опції. Створіть власний список дат у розділі "Datelist".

  3. NotifyMissed - Вкажіть адресу електронної пошти та таймер у секундах після закінчення якого буде надіслано листа з оповіщенням про нове повідомлення в чатах.
  4. SendMessage - Зміст повідомлення може бути відправлений в чат.
  5. SendRequest - Поле із запитом і очікуванні відповіді від абонента.



  6. Virtual - Спрямовує на інший віртуальний номер типу чат.

⠀Після того як ви закінчите налаштовувати діалплан, поверніться в розділ "Чати" і редагуйте налаштування необхідного чат-боту. У вікні редагування з'явиться нова опція "Початковий Робот".
Startup Robot / Початковий Робот - На обраний номер діалплану будуть направлені всі, хто звернувся до чат-боту.