⠀7.1 В цьому розділі буде налаштований чат для автоматичної письменної відповіді абонентам. Щоб створити чат перейдіть у розділ " Чати " і натисніть ⠀додати⠀.
Name / Назва — Назва чат боту, може складатися із цифр і літер латиниці та кирилиці
Welcome / Привітання — зміст цього поля буде відображений у абонента котрий тільки що під’єднався до чату.
Call Centr / Кол Центр — на усіх операторів вказаного кол-центра будуть приходити сповіщення о нових повідомленнях у чаті.
Pause / Пауза — Вкажіть на яку паузу переключати оператора коли він розмовляє у чаті.
New pause / Нова пауза — Створення нової паузи.
ViberBot — у поле потрібно вставити token, його можна скопіювати із приватного кабінета.
TelegramBot — у поле потрібно вставити token, його можна скопіювати із приватного кабінета.
Startup Robot / Початковий Робот — вкажіть створений діал-план, про його створення мова піде далі.
⠀7.2 Щоб створити шаблонний чат для бота, перейдіть у розділ "віртуальні" та натисніть ⠀додати⠀.
Номер телефону — унікальний числовий номер.
Опис — коментарі або нагадування.
тип — "чат" для створення шаблонних діалогових меню чат-бота.
⠀7.3 Після створення діалплану, натисніть "редагувати діалплан " для створення шаблона діалогу.
Comment — зміст цього поля не буде відображено у чаті, поле для нагадування.
IfTime — створення умови. В поле вказується:
час — Проміжок часу підпадаючого під умову “ifTime”.
день — Виділіть усі дні неділі підпадаючи під умову “ifTime”.
Святкові дні — Вкажіть “ні” щоб святкові дні не підпадали під умову “ifTime” Робочі дні в суботу або в неділю — Вкажіть “так” щоб святкові дні не підпадали під умову “ifTime”. Можна створювати власний список святкових днів у розділі “datelist”.
⠀Після створення “ifTime” буде додатково створений “ifTime-ELSE” і “ifTIme-ENDIF”. Якщо абонент напише у час котрий підпадає у вказаному часі у полі “IfTime” буде виконано наступні вами створена задача. Щоб створи наступну задачу необхідно натиснути "Додати нову команду після цієї " навпроти поля “ifTime”.
⠀ifTime-ELSE — Якщо абонент почав чат за межами вказаного часу в полі “ifTime”, буде виконуватися задача із поля “IfTime-ELSE”. Щоб створи наступну задачу необхідно натиснути "Додати нову команду після цієї " навпроти поля “ifTime-ELSE”.
⠀ifTIme-ENDIF — закінчення умови в нього можна додати прощальне повідомлення.
SendMessage — зміст повідомлення може бути відправлений в чат.
SendRequest — поле із запитом і очікуванні відповіді від абонента.
Запит — В цьому полі краще вказати що шукати, після цього поля буде очікуватися відповідь від абонента.
Відповідь (1, 2, 3 ...) - Записуються як регулярні вирази. Напишіть зразок відповіді від абонента у скісних рисках, Приклад: /зразок відповіді/. Якщо передбачається декілька варіантів однієї відповіді, перелічуйте їх через вертикальну риску, Приклад: /зразок відповіді 1 | зразок відповіді 2/. Якщо у відповіді передбачається невідоме змінне число літер або чисел. Приклад:
/зразок ві[а-яА-Я]*ді 1 | зразок відповіді [0-9]*/.
Повторів — Це поле буде відображено клієнту у випадку невірного відповіді на запит.
Повторний запит — скільки разів буде відображено поле “Повторів” у випадку невірної відповіді на запит.