Для налаштування внутрішніх телефонів перейдіть у розділ "телефони". У розділі натисніть ⠀додати⠀.
Заповніть форму, що відкрилася:
Номер телефону номер внутрішнього телефону. Номер має бути унікальним у Вашій АТС;
Ідентифікатор символьне ім'я абонента. Це ім'я відображатиметься на екранах телефонів, на які надходитиме дзвінок даного абонента. Якщо Ваші телефони підтримують кирилицю (UTF-8), можна використовувати кирилітичні символи, якщо Ви не впевнені в підтримці кирилиці на всіх телефонних апаратах Вашої АТС краще використовувати латинські літери та цифри. Наприклад, можна вказати: "Охорона", "Ivan Ivanovich", Secretaty.
Пароль вкажіть пароль, який використовуватиме телефон при підключенні до хмарної АТС. Оскільки хмарна АТС відкрита у глобальному Інтернеті, вкрай бажано вибирати надійні паролі. АТС спочатку генерує надійний пароль, щоб його подивитись наведіть стрілкою мишки на поле введення пароля. Пароль не зберігається на стороні АТС, тому надалі його не можна буде подивитися - лише змінити..
Додатково для внутрішнього телефону можна налаштувати інші необов'язкові параметри, для цього натисніть на Детально:
Переадресація номер, на який будуть переводиться дзвінки. Причини для перемикання дзвінка слід вибрати в наступному полі Коли.
Коли коли робити перемикання дзвінка на номер вказаних у полі Forward number:
завжди: У будь-яких випадках, дзвінок буде переадресований на номер переадресації.
зайнятий коли телефон зайнятий (по ньому розмовляють);
не відповідає не підняли трубку протягом 15 секунд.
недоступний телефон недоступний, наприклад, проблеми з Інтернетом.
разом одночасний виклик на внутрішній і номер переадресації.
E-mail email для отримання голосової пошти та повідомлень про пропущені дзвінки;
Голосова пошта увімкнути або вимкнути голосову пошту на email;
Повідомлення увімкнути або вимкнути повідомлення про пропущені дзвінки та проблеми з реєстрацією телефону на email;
Дозволи список IP-адрес або IP-мереж, з яких дозволено реєстрацію телефону. Якщо у вас постійна зовнішня IP-адреса - обов'язково вкажіть її в цьому полі.
Натисніть кнопку ⠀зберегти⠀ під цією формою, щоб зберегти налаштування нового телефону.
Налаштування sip-телефону можна переглянути, натиснувши значок "" праворуч відповідної строчки.
Після правильного налаштування sip-телефону в стовпці наживо повинно відобразиться Вільний. Це означає, що телефон підключився до АТС та готовий до роботи.
Налаштування зовнішніх ліній
Для налаштування зовнішніх ліній перейдіть у розділ "лінії ". У розділі натисніть ⠀додати⠀.
Заповніть форму, що відкрилася:
Назва лінії ім'я зовнішньої лінії (транка). Повинно бути унікальним для Вашої АТС. Можна використовувати лише латинські маленькі літери та цифри.
SIP домен ім'я або IP-адреса SIP-сервера. Повідомляється Оператором IP-телефонії.
Username ім'я для підключення до sip-сервера оператора IP-телефонії. Повідомляється Оператором IP-телефонії.
Вхідні дзвінки на який внутрішній номер надсилати вхідні дзвінки з цієї лінії.
Номер номер зовнішньої лінії у форматі e.164. Наприклад, +380441234567. Неправильна вказівка зовнішнього номера телефону може призвести до помилок перетворення зовнішніх номерів у повний формат із плюсом.
Натисніть кнопку ⠀зберегти⠀ під цією формою, щоб зберегти налаштування для нової зовнішньої лінії..
Якщо Ви все налаштували правильно, то АТС спробує зареєструвати нову зовнішню лінію на сервері оператора IP-телефонії. У разі успішної реєстрації в колонці Наживо
статус з'явиться Зареєстрований або Досяжний.