Документація
Коллтрекінг
Коллтрекінг за допомогою UTM

   UTM-мітки - це набір спеціальних параметрів, які підставляються в URL. Вони допомагають відстежувати оголошення які стали джерелом, що залучило клієнта.
   До посилання можна додати лише п'ять параметрів, три з них обов'язкові. Що це означає? Якщо ви пропустите один з обов'язкових параметрів, всі інші параметри теж не будуть враховані.
   Приклад URL посилання з доданими параметрами UTM-мітками:

  https://mik.ua?utm_source=facebook&utm_medium=social_cpc&utm_campingn=blog

   Щоб усі UTM-мітки були відображені в журналі, необхідно на кожній сторінці Вашого сайту в тегу <head> додати наш скрипт.

<head> <script async="" src="https://voip.mik.ua/utm.js"></script> </head>

   Якщо відвідувач сайту здійснить дзвінок із посилання tel:+380445457788, скрипт передасть UTM-мітки в АТС, і наступний вхідний дзвінок, який надійде на лінію протягом хвилини, буде відзначений цими мітками.

<body> <a href="tel:+380445457788">+38(044)545-77-88</a> </body>

   Якщо використовується Колтрекінг і номер телефону вказаний на сайті відрізняється від номера налаштованого у зовнішній лінії ATC необхідно додати атрибут "data-mikpbx-phonenumber" зі значенням номеру телефону зовнішньої лінії вашої PBX.

<html lang="uk_UA"> <head> <script async="" src="https://voip.mik.ua/utm.js"></script> </head> <body> <a href="tel:+380445457788" data-mikpbx-phonenumber="+380445457740">+38(044)545-77-88</a> </body> </html>

   Мітки будут відображені у журналі. Усі виклики можливо сортувати за мітками.

   Також ці мітки можливо стянути до сервісів створення детальної статистики.