Документація
|
UTM-мітки - це набір спеціальних параметрів, які підставляються в URL. Вони допомагають відстежувати
оголошення які стали джерелом, що залучило клієнта.
До посилання можна додати лише п'ять параметрів, три з них обов'язкові. Що це означає? Якщо ви пропустите один з обов'язкових
параметрів, всі інші параметри теж не будуть враховані.
Приклад URL посилання з доданими параметрами UTM-мітками:
https://mik.ua?utm_source=facebook&utm_medium=social_cpc&utm_campingn=blog
Щоб усі UTM-мітки були відображені в журналі, необхідно на кожній сторінці Вашого сайту в тегу <head> додати наш скрипт.
<head>
<script async="" src="https://voip.mik.ua/utm.js"></script>
</head>
Якщо відвідувач сайту здійснить дзвінок із посилання tel:+380445457788, скрипт передасть UTM-мітки в АТС, і наступний вхідний дзвінок, який надійде на лінію протягом хвилини, буде відзначений цими мітками.
<body>
<a href="tel:+380445457788">+38(044)545-77-88</a>
</body>
Якщо використовується Колтрекінг і номер телефону вказаний на сайті відрізняється від номера налаштованого у зовнішній лінії ATC необхідно додати атрибут "data-mikpbx-phonenumber" зі значенням номеру телефону зовнішньої лінії вашої PBX.
<html lang="uk_UA">
<head>
<script async="" src="https://voip.mik.ua/utm.js"></script>
</head>
<body>
<a href="tel:+380445457788" data-mikpbx-phonenumber="+380445457740">+38(044)545-77-88</a>
</body>
</html>
Мітки будут відображені у журналі. Усі виклики можливо сортувати за мітками.
Також ці мітки можливо стянути до сервісів створення детальної статистики.