Масові дзвінки дозволяють швидко та ефективно проінформувати або опитати велику кількість клієнтів.
Щоб створити список масових дзвінків, натисніть ⠀додати⠀, для розширеного налаштування натисніть Expert | Докладно.
Назва - Назва буде відображена в журналі у стовпці "від кого".
Опис - Вільний текст. (Коментарі, нотатки, нагадування).
Віртуальний - Номер віртуального діалплану, з яким будуть з'єднані всі абоненти.
Початок - Дата та час початку старту масових дзвінків.
Завершення - Дата та час кінця масових дзвінків.
Одночасно - Максимальна кількість одночасних викликів яка буде задіяна в процесі обдзвону.
Затримка - Мінімальна затримка в хвилинах через яку буде здійснено повторний дзвінок.
Повторів - Кількість повторних спроб зателефонувати.
Мін. тривалість розмови - Мінімальна тривалість розмови в секундах, щоб припустити, що виклик був вдалим.
Позначки - Необхідні позначки, щоб вважати, що виклик був вдалим. Будьте уважні для успішного дзвінка необхідно виконання одразу двох умов "Мін. тривалість розмови" та "Позначки". Якщо один із параметрів не виконано, дзвінок буде вважатися невдалим.
День - Вкажіть дні тижня, коли цільові номери отримуватимуть дзвінки.
Початок робочого дня - Години доби коли дозволено здійснювати дзвінки.
Завершення робочого дня - Час припинення робити массових дзвінки.
Цілі - Список цільових номерів телефонів. Один номер на строку.
Цілі (файл) - Текстовий файл зі списком цільових номерів телефонів. Один номер на строку.
Стерти попередні номери - Якщо параметр встановлений як "Так" всі номери, які зараз є в списку цілей, будуть видалені або замінені вказаними в полі "Цілі" та "Цілі (файл)".
Святкові дні - Якщо вибрати "Ні" дзвінки не турбуватимуть клієнтів у святкові дні. Додати або редагувати святкові дні можна у розділі "Datelist".
Робочі дні в суботу або в неділю - Якщо вибрати "Так" дзвінки надходитимуть цільовим номерам у робочі дні в суботу або в неділю. Додати або редагувати робочі дні можна у розділі "Datelist".
Кол Центр - Опція дозволяє призупиняти автоматичний обзвін, коли в колцентрі не залишилося вільних операторів. Це може бути корисно у випадку якщо в процесі обдзвону будуть задіяні дзвінки на операторів колцентру.
Коли настане вказаний час, дзвінки розпочнуться. Натисніть на кнопку "" щоб призупинити винокнання автоматичних дзвінків. Редагуйте вже створений список дзвінків, натисніть "". До кожного зі списків дзвінків можна додавати додаткові номери, змінювати параметри дзвінків та їх розпорядок. Щоб ознайомитися з процесом виконання дзвінків, натисніть "". Ви зможете побачити коли і скільки разів була спроба зателефонувати на номер та результат виконання дзвінка.
При використанні масових дзвінків необхідно враховувати деякі рекомендації:
Слід бути впевненим, що всі отримувачі дзвінків дали свою згоду на отримання повідомлень.
Необхідно забезпечити можливість відмовитись від подальших дзвінків.
Слід використовувати масові дзвінки лише для потрібних та важливих повідомлень, щоб не дратувати отримувачів.