Документація
Віртуальні номери

  Створення віртуальних номерів (Dial-plan) дозволяє автоматизувати обробку викликів. Діал-план покроково описує роботу із дзвінками або зверненню до чату. Усі можливості будуть перелічені далі. Щоб створити Dial-plan перейдіть у розділ " віртуальні " і натисніть ⠀додати⠀.

  1. Номер телефону — унікальний числовий номер.
  2. Опис — коментарі або нагадування.
  3. тип — телефон, чат або шаблон.
  • Телефон — обравши цей тип, ви можете вказати дії для дзвінків, що надходять на цей номер діал-плану. Після створення, номер діал-плану з'явиться у налаштуваннях “Зовнішні лінії“ під час створення або редагування зовнішніх ліній.
  • Чат — для створення чат-бота. Після створення, можна обрати в налаштуваннях “Чати”
  • Шаблон — у цьому випадку, поле номер телефону може приймати додаткові символи, які відповідають за групу цифр. Символ ( . ) крапка наприкінці шаблону позначає довільну кількість будь-яких цифри від нуля до дев'яти. Літера X - позначатиме одну цифру значенням від нуля до дев'яти. Літера Z - будь-яка цифра в діапазоні від одного до дев'яти і символ N - будь-яка цифра в діапазоні від двох до дев'яти.
  •   Наприклад: необхідно вказати групу номерів (+380501060000 — +380501069999)

      Рішення: +38050106. або +38050106XXXX

      Після створення віртуального номера натисніть "редагувати діалплан ". З’явиться діал-план віртуального номера. Додайте команду і збережіть параметр натиснувши "Save ". Щоб створювати додаткову команду натисніть "Додати нову команду після цієї ", усі команди діал-плану виконуються по черзі, тому її потрібно вірно розташувати в черзі, якщо потрібно редагувати послідовність виконання натисніть "Up " або "Down ". Щоб редагувати команду натисніть "Edit ".


    Команди діал-плану.




    AssociatedCC

     Виберіть із списку існуючий Кол Центр. В результаті виконання команди виклик буде відмічено в журналі як викликів до кол-центру, навіть якщо абонент не зв'язувався з кол-центрами. Якщо команд цього типу в діал-плані кілька в журнал буде записана остання виконана команда.






    Callback

     Створення запланованого дзвінку із внутрішнього номера до абонента.





    CallCenter

     Виберіть у меню кол-центр який ви хочете додати до діалплану. Якщо у абонента виконається команда, на вказаний вами Кол-центр відбудеться виклик.





    Comment

     Додайте інформацію для нагадування. Інформація у цьому полі ні на що не впливає і ніде не буде відображена, окрім списку команд.





    Conference

     Створіть або виберіть із вже створених конференцію, якщо під час дзвінка виконається команда "Conferenc", абонент буде направлений до наради.





    DisplayName

     Абонант проходячи через цю команду, буде відображений у оператора під ім'ям вказаним в полі.





    EndCall

     Зазначте один із типів завершення виклику.





    ExternalDial

     (команду використовують для шаблону) Виконання команди дозволяє внутрішньому телефону конкретно вказати яку зовнішню лінію використовувати для здійснення дзвінка. Якщо вибрано значення параметра “INTERNAL SETTINGS” для кожного окремого внутрішнього телефону буде використовуватися лінія, яку вказує параметр "Бажана лінія" в налаштуваннях облікового запису телефону.





    ifAPI

    ⠀Дозволяє обрати гілку діалплану на основі зовнішнього http-запиту. При здійсненні запиту POST методом передається інформація про виклик яка включає унікальний ідентифікатор, номер абонента та номер призначення , початок розмови, стан та її напрямок. Якщо у відповіді на цей запит буде true або 1 виконується основна гілка “ifAPI”, при будь якої іншої відповіді або помилки виконується гілка “ifAPI-ELSE”.

    ⠀В АТС вже є декілька скриптів котрими Ви можете скористатися.

    src.php - Необхідний у випадку якщо потрібно зробити виключні дії для окремих внутрішніх номерів. Пиймає за параметр номери внутрішнього номеру телефону, до якого повинен застосуватися шаблон, або вираз декількох внутрішніх номерів. У випадку співпадання шаблону буде виконуватися гілка ifAPI-TRUE. Приклад:

    [https://voip.mik.ua/ifapi/src.php] - мережеве росташування скрипта та його назва

    [?] - після цого вкажить параметри номерів

    [&] - перелічуйте номери для шаблонів через амперсант

    [X] - на місці символа Х може знаходитись будь-яка одна цифра від нуля до девяти.

    [.] - (крапка), скільки завгодно чисел, з будь-яким значенням від нуля до девяти

    Потрібно зробити виключення для номерів 101, 104, 105, 108, 131.

    https://voip.mik.ua/ifapi/src.php?101&104&105&108&131

    співпадання номеру - 100-199.

    https://voip.mik.ua/ifapi/src.php?1XX

    співпадання номеру - усі номери котрі починаються з цифри '4' і мають будь який розмір і значення цифр після неї.

    https://voip.mik.ua/ifapi/src.php?4.

    співпадання номеру - усі номери.

    https://voip-dev2.mik.ua/ifapi/src.php?X.

    dst.php - Приймає за параметр номери зовнішнього номеру телефону, до якого повинен застосуватися шаблон, або вираз декількох зовнішніх номерів. у випадку співпадання шаблону буде виконуватися гілка ifAPI-TRUE. Приклад:

    [https://voip.mik.ua/ifapi/dst.php] - мережеве росташування скрипта та його назва

    [?] - після цого вкажить параметри номерів

    [&] - перелічуйте номери для шаблонів через амперсант

    [X] - на місці символа Х може знаходитись будь-яка одна цифра від нуля до девяти.

    [.] - (крапка), скільки завгодно чисел, з будь-яким значенням від нуля до девяти

    співпадання номеру - 0501060421.

    https://voip.mik.ua/ifapi/dst.php?0501060421

    співпадання номеру - 0501060000-0501069999

    https://voip.mik.ua/ifapi/dst.php?050106XXXX

    співпадання номеру - усі номери Vodafone.

    https://voip.mik.ua/ifapi/dst.php?050.&066.&095.&099.





    IfTime

     Створення гілки діал-плану яка буде виконуватися у випадку якщо абонент зателефонував у час вказаний у “ifTime”.

     Якщо абонент зателефонував за межами вказаного часу буде виконаний блок “ifTime-ELSE”.





    InternalDial

     Команда робить виклик на внутрішній номер.





    IVR

      Ця команда надає можливість створення голосового меню. Потрібно щоб попередньо створений файл (назва файлу повинна бути латинськими літерами) у форматі .wav або .mp3 був завантажений в поле “Аудіо”. Від абонента буде очікуватися цифрова відповідь. Перелічте можливі відповіді через кому у полі “Відповіді”. Якщо поставити галочку навпроти поля “Донабор внутрішнього номера” абонент може набрати номер внутрішнього телефону під час голосового меню і його буде направлено на вказаного внутрішнього номера.





    IVR-text

      Теж саме що і IVR але замість аудіо файлу потрібно написати текст який буде відтворений.





    Language

      Встановлення мови для користувача діалплану. Усі подальші системні повідомлення будуть на вказаній мові.





    Mark

      Додає позначку. Побачити позначки можливо у розділі “Журнал”. Позначки заносяться під час роботи абонента з діал-планом, якщо абонент покроково переходив по цим командам.





    NotifyMissed

    ⠀Команда приймає за параметр одну електронну адресу. Після виконання команди "NotifyMissed", якщо дзвінок з оператором не відбувься, на вказаний e-mail буде надіслане повідомлення про пропущений виклик. Інформування про пущений виклик відбувається лише один раз, тобто усі наступні (номер з якого телефонували) повторні дзвінки до операторів або Колл-центру (на який вже телефонували), на які не було відповіді будуть замовчуватися.





    OutgoingDial

    Команда виконує дзвінок з вказаної лінії на вказаний зовнішній номер.





    PersonalManager

     При виконанні цієї команди в діал-плані, абонента буде направлено до закріпленого за ним персонального менеджера.





    PlayAudioFile

     В поле додається аудіо файл (назва файлу повинна бути латинськими літерами), який моє розширення .wav або .mp3. Цей запис буде програватися для абонента (абонент не може його пропустити до його завершення).





    Speak

     В поле задається текстове повідомлення (на разі можливе на трьох мовах). Під час виконання команди для абонента буде вимовлено написаний текст.





    Virtual

     Команда відправляє абонента на інший діалплан





    Voicemail

     У цій команді вкажіть поштову скриньку і абоненту який буде використовувати цей діалплан буде запропоновано залишити голосове повідомлення, котре подальше буде відправлено на вказану пошту.