Документація
|
Створення віртуальних номерів (Dial-plan) дозволяє автоматизувати обробку викликів. Діал-план покроково описує роботу із дзвінками або зверненню до чату. Усі можливості будуть перелічені далі. Щоб створити Dial-plan перейдіть у розділ " віртуальні " і натисніть ⠀додати⠀.
Наприклад: необхідно вказати групу номерів (+380501060000 — +380501069999)
Рішення: +38050106. або +38050106XXXX
Після створення віртуального номера натисніть "редагувати діалплан ". З’явиться діал-план віртуального номера. Додайте команду і збережіть параметр натиснувши "Save
". Щоб створювати додаткову команду натисніть "Додати нову команду після цієї
", усі команди діал-плану виконуються по черзі, тому її потрібно вірно розташувати в черзі, якщо потрібно редагувати послідовність виконання натисніть "Up
" або "Down
". Щоб редагувати команду натисніть "Edit
".
Виберіть із списку існуючий Кол Центр. В результаті виконання команди виклик буде відмічено в журналі як викликів до кол-центру, навіть якщо абонент не зв'язувався з кол-центрами. Якщо команд цього типу в діал-плані кілька в журнал буде записана остання виконана команда.
Створення запланованого дзвінку із внутрішнього номера до абонента.
Опція | Опис |
---|---|
Час | З якої по яку годину ви плануєте зробити виклик. |
Святкові дні | Виберіть “Ні” якщо Ви не хочете турбувати абонента запланованим дзвінком у святковий день. |
Робочі дні в суботу або в неділю | Виберіть “Ні” якщо Ви не хочете турбувати абонента запланованим дзвінком у вихідний день. |
Від | Номера внутрішніх абонентів від якого пролунає дзвінок абоненту. |
Затримка | Початкова затримка, скільки потрібно часу до дзвінка після створення запланованого виклику. |
Випадкова затримка | У вказаному числі випадково буде вибрано значення, воно стане числом хвилин до виклику (складеться з полем “Затримка”). |
Спроб | Максимально число Спроба зв'язати до абонента. |
Очікування | Період в хвилинах між повторними дзвінками. |
Виберіть у меню кол-центр який ви хочете додати до діалплану. Якщо у абонента виконається команда, на вказаний вами Кол-центр відбудеться виклик.
Додайте інформацію для нагадування. Інформація у цьому полі ні на що не впливає і ніде не буде відображена, окрім списку команд.
Створіть або виберіть із вже створених конференцію, якщо під час дзвінка виконається команда "Conferenc", абонент буде направлений до наради.
Абонант проходячи через цю команду, буде відображений у оператора під ім'ям вказаним в полі.
Зазначте один із типів завершення виклику.
Опція | Опис |
---|---|
Повісити слухавку | Телефонна розмова буде завершена. |
Зайняте | Абонент буде чути короткі гудки. |
Затор | Абонент інформується про перевантаження лінії. |
(команду використовують для шаблону) Виконання команди дозволяє внутрішньому телефону конкретно вказати яку зовнішню лінію використовувати для здійснення дзвінка. Якщо вибрано значення параметра “INTERNAL SETTINGS” для кожного окремого внутрішнього телефону буде використовуватися лінія, яку вказує параметр "Бажана лінія" в налаштуваннях облікового запису телефону.
⠀Дозволяє обрати гілку діалплану на основі зовнішнього http-запиту. При здійсненні запиту POST методом передається інформація про виклик яка включає унікальний ідентифікатор, номер абонента та номер призначення , початок розмови, стан та її напрямок. Якщо у відповіді на цей запит буде true або 1 виконується основна гілка “ifAPI”, при будь якої іншої відповіді або помилки виконується гілка “ifAPI-ELSE”.
⠀В АТС вже є декілька скриптів котрими Ви можете скористатися.
⠀src.php - Необхідний у випадку якщо потрібно зробити виключні дії для окремих внутрішніх номерів. Пиймає за параметр номери внутрішнього номеру телефону, до якого повинен застосуватися шаблон, або вираз декількох внутрішніх номерів. У випадку співпадання шаблону буде виконуватися гілка ifAPI-TRUE. Приклад:
[https://voip.mik.ua/ifapi/src.php] - мережеве росташування скрипта та його назва
[?] - після цого вкажить параметри номерів
[&] - перелічуйте номери для шаблонів через амперсант
[X] - на місці символа Х може знаходитись будь-яка одна цифра від нуля до девяти.
[.] - (крапка), скільки завгодно чисел, з будь-яким значенням від нуля до девяти
Потрібно зробити виключення для номерів 101, 104, 105, 108, 131.
https://voip.mik.ua/ifapi/src.php?101&104&105&108&131
співпадання номеру - 100-199.
https://voip.mik.ua/ifapi/src.php?1XX
співпадання номеру - усі номери котрі починаються з цифри '4' і мають будь який розмір і значення цифр після неї.
https://voip.mik.ua/ifapi/src.php?4.
співпадання номеру - усі номери.
https://voip-dev2.mik.ua/ifapi/src.php?X.
⠀dst.php - Приймає за параметр номери зовнішнього номеру телефону, до якого повинен застосуватися шаблон, або вираз декількох зовнішніх номерів. у випадку співпадання шаблону буде виконуватися гілка ifAPI-TRUE. Приклад:
[https://voip.mik.ua/ifapi/dst.php] - мережеве росташування скрипта та його назва
[?] - після цого вкажить параметри номерів
[&] - перелічуйте номери для шаблонів через амперсант
[X] - на місці символа Х може знаходитись будь-яка одна цифра від нуля до девяти.
[.] - (крапка), скільки завгодно чисел, з будь-яким значенням від нуля до девяти
співпадання номеру - 0501060421.
https://voip.mik.ua/ifapi/dst.php?0501060421
співпадання номеру - 0501060000-0501069999
https://voip.mik.ua/ifapi/dst.php?050106XXXX
співпадання номеру - усі номери Vodafone.
https://voip.mik.ua/ifapi/dst.php?050.&066.&095.&099.
Створення гілки діал-плану яка буде виконуватися у випадку якщо абонент зателефонував у час вказаний у “ifTime”.
Опція | Опис |
---|---|
Час from | Період з якого по який час виконувати команди ifTime. |
День | вкажіть дні неділі що будуть потрапляти до команд ifTime. |
Святкові дні | Якщо встановити параметр “Так” святкові дні будуть потрапляти до команд ifTime. Параметр ігнорувати, не бере до уваги умову. |
Робочі дні в суботу або неділю | Якщо встановити параметр “Так”, в вихідні дні будуть потрапляти до команд ifTime. Параметр ігнорувати, не бере до уваги умову. |
Якщо абонент зателефонував за межами вказаного часу буде виконаний блок “ifTime-ELSE”.
Команда робить виклик на внутрішній номер.
Опція | Опис |
---|---|
Очікування | Час очікування з’єднання з оператором. По закінченню часу звернення піде на наступну команду. |
Липкість | Буде спроба зателефонувати останньому внутрішньому номеру з котрим була розмова (внутрішній номер лише в межах вказаний у параметрах InternalDial). |
Разом | дзвінок буде направлено усім вказаним внутрішнім номерам та на телефон переадресації. |
Ця команда надає можливість створення голосового меню. Потрібно щоб попередньо створений файл (назва файлу повинна бути латинськими літерами) у форматі .wav або .mp3 був завантажений в поле “Аудіо”. Від абонента буде очікуватися цифрова відповідь. Перелічте можливі відповіді через кому у полі “Відповіді”. Якщо поставити галочку навпроти поля “Донабор внутрішнього номера” абонент може набрати номер внутрішнього телефону під час голосового меню і його буде направлено на вказаного внутрішнього номера.
Теж саме що і IVR але замість аудіо файлу потрібно написати текст який буде відтворений.
Встановлення мови для користувача діалплану. Усі подальші системні повідомлення будуть на вказаній мові.
Додає позначку. Побачити позначки можливо у розділі “Журнал”. Позначки заносяться під час роботи абонента з діал-планом, якщо абонент покроково переходив по цим командам.
Опція | Опис |
---|---|
Mark | Виберіть існуючу позначку або виберить "НОВА" и вкажіть назву в полі "Назва" |
Назва | Вкажіть ім’я нової позначки (якщо вона нова, вона буде створена). |
Опис | Коментарій до позначки. |
⠀Команда приймає за параметр одну електронну адресу. Після виконання команди "NotifyMissed", якщо дзвінок з оператором не відбувься, на вказаний e-mail буде надіслане повідомлення про пропущений виклик. Інформування про пущений виклик відбувається лише один раз, тобто усі наступні (номер з якого телефонували) повторні дзвінки до операторів або Колл-центру (на який вже телефонували), на які не було відповіді будуть замовчуватися.
Команда виконує дзвінок з вказаної лінії на вказаний зовнішній номер.
При виконанні цієї команди в діал-плані, абонента буде направлено до закріпленого за ним персонального менеджера.
Опція | Опис |
---|---|
Очікування | Вкажіть максимальне число секунд яке розраховане на відповідь персонального менеджера. |
Примусово | Якщо цей параметр вимкнений після закінчення часу “Очікування” наступні кроки діал-плану не виконуються. Якщо цей параметр включений, номер після закінчення часу “Очікування” буде використовувати переадресацію і голосову пошту (переадресацію і голосову пошту потрібно налаштовувати у розділі “Телефони”). |
В поле додається аудіо файл (назва файлу повинна бути латинськими літерами), який моє розширення .wav або .mp3. Цей запис буде програватися для абонента (абонент не може його пропустити до його завершення).
В поле задається текстове повідомлення (на разі можливе на трьох мовах). Під час виконання команди для абонента буде вимовлено написаний текст.
Команда відправляє абонента на інший діалплан
У цій команді вкажіть поштову скриньку і абоненту який буде використовувати цей діалплан буде запропоновано залишити голосове повідомлення, котре подальше буде відправлено на вказану пошту.