Чати
⠀
⠀7.1 В цьому розділі буде налаштований чат для автоматичної письменної відповіді абонентам. Щоб створити чат перейдіть у розділ "
Чати " і натисніть ⠀додати⠀.
- Name / Назва — Назва чат боту, може складатися із цифр і літер латиниці та кирилиці
- Welcome / Привітання — зміст цього поля буде відображений у абонента котрий тільки що під’єднався до чату.
- Call Centr / Кол Центр — на усіх операторів вказаного кол-центра будуть приходити сповіщення о нових повідомленнях у чаті.
- Pause / Пауза — Вкажіть на яку паузу переключати оператора коли він розмовляє у чаті.
- New pause / Нова пауза — Створення нової паузи.
- ViberBot — у поле потрібно вставити token, його можна скопіювати із приватного кабінета.
- TelegramBot — у поле потрібно вставити token, його можна скопіювати із приватного кабінета.
- Startup Robot / Початковий Робот — вкажіть створений діал-план, про його створення мова піде далі.
⠀7.2 Щоб створити шаблонний чат для бота, перейдіть у розділ "
віртуальні" та натисніть ⠀додати⠀.
- Номер телефону — унікальний числовий номер.
- Опис — коментарі або нагадування.
- тип — "чат" для створення шаблонних діалогових меню чат-бота.
⠀7.3 Після створення діалплану, натисніть "редагувати діалплан
" для створення шаблона діалогу.
- Comment — зміст цього поля не буде відображено у чаті, поле для нагадування.
- IfTime — створення умови. В поле вказується:
- час — Проміжок часу підпадаючого під умову “ifTime”.
- день — Виділіть усі дні неділі підпадаючи під умову “ifTime”.
- Святкові дні — Вкажіть “ні” щоб святкові дні не підпадали під умову “ifTime” Робочі дні в суботу або в неділю — Вкажіть “так” щоб святкові дні не підпадали під умову “ifTime”. Можна створювати власний список святкових днів у розділі “datelist”.
⠀Після створення “ifTime” буде додатково створений “ifTime-ELSE” і “ifTIme-ENDIF”. Якщо абонент напише у час котрий підпадає у вказаному часі у полі “IfTime” буде виконано наступні вами створена задача. Щоб створи наступну задачу необхідно натиснути "Додати нову команду після цієї
" навпроти поля “ifTime”.
⠀ifTime-ELSE — Якщо абонент почав чат за межами вказаного часу в полі “ifTime”, буде виконуватися задача із поля “IfTime-ELSE”. Щоб створи наступну задачу необхідно натиснути "Додати нову команду після цієї
" навпроти поля “ifTime-ELSE”.
⠀ifTIme-ENDIF — закінчення умови в нього можна додати прощальне повідомлення.
- SendMessage — зміст повідомлення може бути відправлений в чат.
- SendRequest — поле із запитом і очікуванні відповіді від абонента.