Зовнішні лінії
⠀2.1 Щоб створити зовнішній номер натисніть кнопку ⠀додати⠀ знизу з’явиться меню створення, натисніть кнопку “Show expert options” / “ Докладно (для експертів) ” для більш детальної конфігурації.
- Trunk name / Назва лінії — Будьте уважні при вказанні назви, після збереження можливості редагувати назву вже не буде. Можна використати лише літери латинського алфавіту і цифри.
- SIP domain / SIP домен — DNS ім’я або IP-адреса сервера із запущений сервісом котрий надає послуги VoIP.
- Transport — Оберіть протокол який буде використаний для передачі голосових даних.
- AuthName, Username, Password/Пароль — Поле інформації виданої Вам постачальником зв’язку. Якщо вказати ці поля не вірно, у таблиці "
лінії " у першому стовпчику “Наживо статус” навпроти створеної лінії буде написано "Відхилено
".
- Incoming call to/Вхідні дзвінки — У поле вкажіть внутрішній номер (створення внутрішнього розглядається у розділі 3.1), номер Кол-центру (створення Call-centr розглядається у розділі 6.1) або номер діал-плану (створення Dial-plans розглядається у розділі 5.1) якщо вибрати “DISABLE” дзвінок на номер буде відхилений.
- Number/Номер - Поле номеру лінії. Обов’язково заповняти у формі E.164 (+380ххххххххх)
- Billing/Розрахунок вартості — можна використати вже створений тариф “Kiev Fixed”
- E.164 — перетворює номер 4961234 у форму +380444961234
- Outgoing call/Вихідні дзвінки — у параметрах потрібно вказати на які номера зможуть дзвонити користувачі.
- аny — Дозволяє внутрішнім номерам дзвінки на будь-які номера.
- disable — Забороняє внутрішнім номерам дзвінки на будь-які номера.
- patterns — Дозволяє внутрішнім номерам дзвінки на вказані у полі “Outgoing patterns/ Вихідні шаблони” номери.
- Outgoing patterns/Вихідні шаблони - Синтаксис:
- X - будь-яка цифра
- Z - будь-яка цифра в діапазоні 1-9
- N - будь-яка цифра в діапазоні 2-9
- . - (крапка) будь-що, що залишилось
- [Номер] | [Кількість перших цифр для видалення] | [Які цифри потрібно додати на місце видаленої або просто додати якщо вони не видалялись]
⠀Після вдалої з’еднання у таблиці “Зовнішні лінії” у стовпчику “Статус” / “Status” буде відображений статус "Зареєстрований
".
⠀2.2 Також є система моніторингу "
Table" звідки можна дізнатися скільки було вхідних і вихідних викликів, тривалість і оплатний час. Можете продивлятися статистику як у виді “Таблиця” так і у “Діаграма”.