Документація
Зовнішні лінії

⠀2.1 Щоб створити зовнішній номер натисніть кнопку ⠀додати⠀ знизу з’явиться меню створення, натисніть кнопку “Show expert options” / “ Докладно (для експертів) ” для більш детальної конфігурації.

  1. Trunk name / Назва лінії — Будьте уважні при вказанні назви, після збереження можливості редагувати назву вже не буде. Можна використати лише літери латинського алфавіту і цифри.
  2. SIP domain / SIP домен — DNS ім’я або IP-адреса сервера із запущений сервісом котрий надає послуги VoIP.
  3. Transport — Оберіть протокол який буде використаний для передачі голосових даних.
  4. AuthName, Username, Password/Пароль — Поле інформації виданої Вам постачальником зв’язку. Якщо вказати ці поля не вірно, у таблиці " лінії "

    у першому стовпчику “Наживо статус” навпроти створеної лінії буде написано "Відхилено".
  5. Incoming call to/Вхідні дзвінки — У поле вкажіть внутрішній номер (створення внутрішнього розглядається у розділі 3.1), номер Кол-центру (створення Call-centr розглядається у розділі 6.1) або номер діал-плану (створення Dial-plans розглядається у розділі 5.1) якщо вибрати “DISABLE” дзвінок на номер буде відхилений.
  6. Number/Номер - Поле номеру лінії. Обов’язково заповняти у формі E.164 (+380ххххххххх)
  7. Billing/Розрахунок вартості — можна використати вже створений тариф “Kiev Fixed”
  8. E.164 — перетворює номер 4961234 у форму +380444961234
  9. Outgoing call/Вихідні дзвінки — у параметрах потрібно вказати на які номера зможуть дзвонити користувачі.
  10. Outgoing patterns/Вихідні шаблони - Синтаксис:

⠀Після вдалої з’еднання у таблиці “Зовнішні лінії” у стовпчику “Статус” / “Status” буде відображений статус "Зареєстрований".

⠀2.2 Також є система моніторингу " Table" звідки можна дізнатися скільки було вхідних і вихідних викликів, тривалість і оплатний час. Можете продивлятися статистику як у виді “Таблиця” так і у “Діаграма”.