Дзвінки зараз та Журнал
⠀
8.1 У розділі "
дзвінки зараз" можна зібрати інформацію:
- Початок — Дата і час початку дзвінка.
- Тривалість — Загальна тривалість дзвінка.
- Хто телефонує — номер телефону та ім’я абонента чи оператора.
- До кого — У полі може бути номер абонента чи оператора, номер діалплану.
- Статус — Утримання якщо абонент чекає відповіді. З’єднано якщо абонент відповідає на голосові меню або розмовляє з оператором.
- Напрямок — Показує звідки пролунав дзвінок, вхідний або вихідний.
- Кол-центр — Назва кол-центру котрому направлений дзвінок.
8.2 У розділі "
журнал" можна зібрати інформацію:
У дашборді який відображений як "стисло" відображені:
- НС (Напрямок та статус)
- OUTGOING ANSWERED — від АТС вийшов дзвінок на котрий відповіли.
- INCOMING ANSWERED — до АТС прийшов дзвінок на котрий відповіли.
- OUTGOING BUSY — від АТС вийшов дзвінок на котрий не відповіли.
- INCOMING NO ANSWER — до АТС прийшов дзвінок на котрий не відповіли.
- Час — година і дата початку дзвінка. Також можливо вказати період відображення.
- Від кого — ініціатор дзвінка. Можна користатися пошуком.
- До кого — викликаємий абонент. Можна користатися пошуком.
- Тривалість — тривалість розмови. Скористайтесь пошуком, вкажіть мінімальний час розмови і максимальний.
- Запис — Дає змогу прослухати записану розмову.
У дашборді який відображений як "докладно" додається поля:
- Платні — час від цілої виклику котрий буде оплачуватися.
- Розмова — час затрачений на бесіду.
- Завершено — ким саме був закінчений дзвінок.
- Вартість — сума грошей.
- Якість — підсумок усієї розмови.
- Позначки — також зберігається інформація о позначках діалплану.
У дашборді який відображений як "Кол-Центр" додається поля:
- Кол-Центр — Назва кол-центру до котрого надійшов дзвінок.
- доКЦ — скільки часу витратив абонент до початку дзвінка у кол-центр.
- Очікував — Час затрачений абонентом на очікування відповіді від кол-центру.
- статусКЦ —
- COMPLETEAGENT — Оператор закінчив розмову поклавши трубку.
- COMPLETECALLER — Абонент закінчив розмову поклавши трубку.
- BLINDTRANSFER — У час розмови було виконано переведення на іншого оператора, без оповіщення третьої сторони
- ABANDON — Абонент котрий стояв у черзі до кол-центру поклав трубку.
- TRANSFER — У час розмови було виконано переведення на іншого оператора, з оповіщення третьої сторони
- RINGNOANSWER — оператор не відповів на дзвінок на вхідний виклик.
- Позиція — на котрій позиції абонент встав в чергу.
⠀Виберіть "мін" підсумок: буде додані поля у яких буде зібрана інформація про мінімальній час дзвінку, мінімальний час очікування до кол кол-центру і мінімальний час відповіді від кол-центру.
⠀Виберіть "макс" підсумок: буде відображено максимальний час тривалості дзвінка, максимальний час очікування до кол-центру і максимальний час відповіді від кол-центру.
⠀Виберіть "у середньому" підсумок: буде відображено середній час тривалості дзвінка, середній час очікування до кол-центру і середній час очікування у черзі до відповіді від кол-центру.
⠀Виберіть "сумарно" підсумок: буде інформація тривалості усіх дзвінків разом, загальний час затрачений на очікування до кол-центру і загальний час очікування у черзі.
⠀Також є можливість зберегти весь журнал дзвінків, перейдіть у необхідний розділ журналу і натисніть ⠀Export to XML⠀ журнал дзвінків буде завантажено і збережено локально у форматі .xml.