Документація
Дзвінки зараз та Журнал

8.1 У розділі " дзвінки зараз" можна зібрати інформацію:

8.2 У розділі "журнал" можна зібрати інформацію:

У дашборді який відображений як "стисло" відображені:

 

У дашборді який відображений як "докладно" додається поля:

 

У дашборді який відображений як "Кол-Центр" додається поля:

⠀Виберіть "мін" підсумок: буде додані поля у яких буде зібрана інформація про мінімальній час дзвінку, мінімальний час очікування до кол кол-центру і мінімальний час відповіді від кол-центру.

⠀Виберіть "макс" підсумок: буде відображено максимальний час тривалості дзвінка, максимальний час очікування до кол-центру і максимальний час відповіді від кол-центру.

⠀Виберіть "у середньому" підсумок: буде відображено середній час тривалості дзвінка, середній час очікування до кол-центру і середній час очікування у черзі до відповіді від кол-центру.

⠀Виберіть "сумарно" підсумок: буде інформація тривалості усіх дзвінків разом, загальний час затрачений на очікування до кол-центру і загальний час очікування у черзі.

⠀Також є можливість зберегти весь журнал дзвінків, перейдіть у необхідний розділ журналу і натисніть ⠀Export to XML⠀ журнал дзвінків буде завантажено і збережено локально у форматі .xml.