Внутрішні телефони
⠀У розділі "
телефони " створіть внутрішні номери для операторів, обмежте IP-адреси з яких можна реєстуватися на АТС та мажливість шифрування. Налаштовуйте голосову пошту та інші повідомлення на e-mail, вкажіть випадки переадресації з цього номеру на інші .
⠀3.1 Щоб створити новий внутрішній номер натисніть кнопку ⠀додати⠀ у відкритому вікні натисніть "Show expert options" / "Докладно (для експертів)" для більш детальної конфігурації.
- Phone Number / Номер телефону — Унікальний номер.
- Caller Id / Ідентифікатор — Поле може мати довільний текст. це може бути Ім'я володаря номеру, або будь-яка інша інформація.
- Password / Пароль — поле генерується автоматично чи можна завдати його самостійно.
- Forward number / Переадресація — Вкажіть номер, на який буде виконано переадресацію. Нижче у полі "When" вкажіть випадок переадресації
- When / Коли — Переадресація буде відбуватися у випадках...
- always / завжди — Виклик негайно буде переадресований на вказаний.
- busy / зайнято — Переадресація у той час коли абонент уже розмовляє, ігнорує або у стані "Не турбувати"
- noanswer / не відповідає — Переадресація при тривалому очікуванні.
- unvaliable / недоступний — Переадресація коли телефон вимкнутий або не під'єднаний до мережі
- together / разом — Дзвінок на номер телефону і на номер переадресації одночасно.
- E-mail — На вказану пошту будуть відправлені голосові повідомлення і повідомлення якщо трапилась несправність.
- Voicemail / Голосова пошта — Якщо вибраний пункт меню “yes” / “так” голосові повідомлення будуть приходити на вказану у полі “E-mail” адрессу.
- Announces /Повідомлення — Надсилання повідомлень про пропущені дзвінки та статус реєстрації.
- Permit / Дозволи — Дозволити підключення телефону лише з вказаних IP-адрес.
- Encryption / Шифрування — Якщо Вибрано “yes” / “Так” тоді необхідно налаштовувати телефон внутрішнього номера на роботу з SRTP для шифрування інформації при передачі її у відкритих мережах і TLS який забаспечує захист від перехвату та модіфікації службового повідомлення SIP. Поле “yes” / “Так” говорить про то що TLS+RSTP повінен бути примусово і телефон з невірно налаштованими параметрами не буде зареєстрований. Якщо “no” / “Ні”, зашифроване з’єднання бажане але не обов’язкове.
- Бажана лінія / Preferred trunk — Вкажіть з випадаючого меню ім'я транка який буде використовуватися внутрішнім телефоном для виконання дзвінків. Якщо виставлено значення "DEFAULT", дзвінок буде ініційований з менш навантаженої лінії.
⠀Після створення внутрішнього телефону з’явиться інформація котра необхідна для налаштування кінцевої точки. Запам’ятовувати її не обов’язково, натисніть " Налаштування телефону
" Ви побачите ідентичну інформацію, але вже без пароля, его потрібно створювати по-новому.
⠀Після вдалої підключення у таблиці "
телефони " у стовпчику "Status" / "Наживо" буде відображений статус Idle / Вільний .
⠀3.2 Також є можливість слідкувати за кожним номером окремо, загальна кількість викликів, число відповідей, тривалість розмови. Натисніть "Chart
".