Документація
Внутрішні телефони

⠀У розділі " телефони " створіть внутрішні номери для операторів, обмежте IP-адреси з яких можна реєстуватися на АТС та мажливість шифрування. Налаштовуйте голосову пошту та інші повідомлення на e-mail, вкажіть випадки переадресації з цього номеру на інші .

⠀3.1 Щоб створити новий внутрішній номер натисніть кнопку ⠀додати⠀ у відкритому вікні натисніть "Show expert options" / "Докладно (для експертів)" для більш детальної конфігурації.

  1. Phone Number / Номер телефону — Унікальний номер.
  2. Caller Id / Ідентифікатор — Поле може мати довільний текст. це може бути Ім'я володаря номеру, або будь-яка інша інформація.
  3. Password / Пароль — поле генерується автоматично чи можна завдати його самостійно.
  4. Forward number / Переадресація — Вкажіть номер, на який буде виконано переадресацію. Нижче у полі "When" вкажіть випадок переадресації
  5. When / Коли — Переадресація буде відбуватися у випадках...
  6. E-mail — На вказану пошту будуть відправлені голосові повідомлення і повідомлення якщо трапилась несправність.
  7. Voicemail / Голосова пошта — Якщо вибраний пункт меню “yes” / “так” голосові повідомлення будуть приходити на вказану у полі “E-mail” адрессу.
  8. Announces /Повідомлення — Надсилання повідомлень про пропущені дзвінки та статус реєстрації.
  9. Permit / Дозволи — Дозволити підключення телефону лише з вказаних IP-адрес.
  10. Encryption / Шифрування — Якщо Вибрано “yes” / “Так” тоді необхідно налаштовувати телефон внутрішнього номера на роботу з SRTP для шифрування інформації при передачі її у відкритих мережах і TLS який забаспечує захист від перехвату та модіфікації службового повідомлення SIP. Поле “yes” / “Так” говорить про то що TLS+RSTP повінен бути примусово і телефон з невірно налаштованими параметрами не буде зареєстрований. Якщо “no” / “Ні”, зашифроване з’єднання бажане але не обов’язкове.
  11. Бажана лінія / Preferred trunk — Вкажіть з випадаючого меню ім'я транка який буде використовуватися внутрішнім телефоном для виконання дзвінків. Якщо виставлено значення "DEFAULT", дзвінок буде ініційований з менш навантаженої лінії.

⠀Після створення внутрішнього телефону з’явиться інформація котра необхідна для налаштування кінцевої точки. Запам’ятовувати її не обов’язково, натисніть " Налаштування телефону" Ви побачите ідентичну інформацію, але вже без пароля, его потрібно створювати по-новому.

⠀Після вдалої підключення у таблиці " телефони " у стовпчику "Status" / "Наживо" буде відображений статус Idle / Вільний .

⠀3.2 Також є можливість слідкувати за кожним номером окремо, загальна кількість викликів, число відповідей, тривалість розмови. Натисніть "Chart ".