Документація
Пропущені та Заплановані

⠀" пропущені ", missed calls — запис з’явиться якщо ніхто із внутрішніх номерів не відповів.

    пропущені виклики
    1. Кол Центр / Call Center — назва кол-центру який не відповів
    2. Контакт / contact — номер та ім'я контакту(якщо створений) якому не відповіли.
    3. Вперше / first — дзвінок що був пропущений вперше.
    4. Останній / last — дзвінок що був пропущений востаннє.
    5. Всього / total — загальне число пропущених дзвінків.
    зворотні виклики
    1. Внутрішній / internal — номер та ініціали внутрішнього номера, від імені якого буде зроблений зворотній віклик.
    2. Вперше / first — час першого невдалого зворотного дзвінка.
    3. Останній / last — час останнього невдалого зворотного дзвінка
    4. Всього / total — загальна кількість невдалих зворотніх дзвінків.
    5. Внутрішній / status — SCHEDULED: дзвінок запланований. NO ANSWER: на зворотній запланований дзвінок ніхто не відповів.

⠀Якщо співробітник або клієнт врешті зможуть почати розмову, то по кінцю бесіди запис про пропущений виклик самостійно видалиться. Щоб запланувати виклик з пропущеним номером, натисніть "Запланувати дзвінок ".

Далі піде мова про налаштування запланованого дзвінка.

4.2 Для налаштування запланованого дзвінка у меню " заплановані " натисніть ⠀додати⠀, (Запланувати новий дзвінок).

  1. Телефон — номер телефону з котрим заплановано телефонна бесіда.
  2. Дата — вкажіть дату коли відбудеться дзвінок.
  3. Час — вкажіть час коли відбудеться дзвінок.
  4. Від — вкажіть з яким саме співробітником буде дзвінок, виділити можна декілька.
  5. Повторів — скільки загалом дзвінків буде якщо попередні були пропущені.
  6. Затримка — з яким періодом часу будуть наступні дзвінки якщо попередні були пропущені.
  7. Автовидалення — Чи видаляти запланований дзвінок якщо він був зроблений раніше запланованого.