Пропущені та Заплановані
⠀"
пропущені ", missed calls — запис з’явиться якщо ніхто із внутрішніх номерів не відповів.
пропущені виклики
- Кол Центр / Call Center — назва кол-центру який не відповів
- Контакт / contact — номер та ім'я контакту(якщо створений) якому не відповіли.
- Вперше / first — дзвінок що був пропущений вперше.
- Останній / last — дзвінок що був пропущений востаннє.
- Всього / total — загальне число пропущених дзвінків.
зворотні виклики
- Внутрішній / internal — номер та ініціали внутрішнього номера, від імені якого буде зроблений зворотній віклик.
- Вперше / first — час першого невдалого зворотного дзвінка.
- Останній / last — час останнього невдалого зворотного дзвінка
- Всього / total — загальна кількість невдалих зворотніх дзвінків.
- Внутрішній / status — SCHEDULED: дзвінок запланований. NO ANSWER: на зворотній запланований дзвінок ніхто не відповів.
⠀Якщо співробітник або клієнт врешті зможуть почати розмову, то по кінцю бесіди запис про пропущений виклик самостійно видалиться. Щоб запланувати виклик з пропущеним номером, натисніть "Запланувати дзвінок
".
Далі піде мова про налаштування запланованого дзвінка.
4.2 Для налаштування запланованого дзвінка у меню "
заплановані " натисніть ⠀додати⠀, (Запланувати новий дзвінок).
- Телефон — номер телефону з котрим заплановано телефонна бесіда.
- Дата — вкажіть дату коли відбудеться дзвінок.
- Час — вкажіть час коли відбудеться дзвінок.
- Від — вкажіть з яким саме співробітником буде дзвінок, виділити можна декілька.
- Повторів — скільки загалом дзвінків буде якщо попередні були пропущені.
- Затримка — з яким періодом часу будуть наступні дзвінки якщо попередні були пропущені.
- Автовидалення — Чи видаляти запланований дзвінок якщо він був зроблений раніше запланованого.